مصاحبه با آرمان قاسمی 

 

نظرات بازیکنان شهرداری اراک در مورد تیم

 

 

 

 

آرمان قاسمی بازیکن تهرانی فصل پیش همیاری اراک که با دو گل حساس و حیاتی خاطره ای خوش از خودش در ذهن هواداران اراکی به جا گذاشت و امسال نیز مورد تایید آقای دست نشان قرار گرفت، در یکی از تمرینات تیم فوتبال شهرداری اراک به سراغ وی رفتیم و سئوالاتی در مورد تیم شهرداری از وی پرسیدیم که در زیر می خوانید:

 

نظر شما در مورد تیم شهرداری چیست؟

بنام خدا با سلام به هواداران خونگرم و عزیز تیم شهرداری اراک، امسال خدا را شکر با توجه به کادر مدیریتی که  سر کارآمدند و با توجه به بودجه ی خیلی خوبی که امسال برای باشگاه در نظر گرفته شده خلاصه تیمی بسته شده که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است و البته  یک تیم خیلی خوب نسبت به پارسال بسته شده و انشالله با حمایت مسئولین و مردم به موفقیت می رسیم. امید واریم

 

چقدر به موفقیت تیم شهرداری ایمان دارید؟

واقعیتش این است که البته آدم به امید زنده است و من خودم به شخصه خیلی خیلی زیاد به این تیم امید دارم و مطمئنم که با لطف خدا و تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی و حمایت همه جانبه مردم به لیگ برتر صعود کنیم.

 

این نوع تمرینات را تا به حال در تیم دیگری دیده بودید؟

واقعیت این است که همه میدانند  تمرینات آقای دست نشان در کل ایران کم نظیر و تک است و ما بعد از سپری کردن چند هفته اردوی سنگین بدنسازی  در حال حاضر هم مشغول پشت سر گذاشتن دوره ی تمرینات سرعتی و ریکاوری هستیم.

باتشکر از آرمان قاسمی عزیز و موفقیت تیم شهرداری اراک