فلـاحت‌زاده : هیچگونه سرمایه‌گذاری روی تیم‌های پایه صورت نگرفته است

 

متاسفانه فوتبال اراک آینده نگری نکرده است

ادامه نوشته

رجاییان: با وضعیت کنونی، فوتبال اراک تا صد سال دیگر رشد نمی کند

 

با وضعیت کنونی، فوتبال اراک تا صد سال دیگر رشد نمی کند

ادامه نوشته

غفاری: شهرداری باید امتیاز یک تیم لیگ یکی را برای اراک بخرد

 

شهرداری باید امتیاز یک تیم دسته اولی را برای اراک بخرد

ادامه نوشته

انتقادات رجاییان از مدیریت فوتبالی در استان مرکزی

 

انتقادات رجاییان از مدیریت فوتبالی در استان مرکزی

ادامه نوشته

ناگفته های مدیرعامل سابق باشگاه شهرداری اراک

 

مجتبی خراجی: رشوه ندادم تیمم افتاد

ادامه نوشته

انتقادات غلـامحسین واقف پیشکسوت فوتبال استان مرکزی

 

غلـامحسین واقف پیشکسوت فوتبال استان مرکزی:  

 

عدم استفاده از بومیهای شایسته باعث ناکامی شهرداری بود

  

ادامه نوشته

کارشناس فوتبال: جعفری شهرداری را کاندید سقوط به لیگ دو کشور کرده است

 

علی رشیدی مربی و کارشناس فوتبال:

 

حمید جعفری شهرداری را کاندید سقوط به لیگ دو کشور کرده است

 

ادامه نوشته

پیشکسوت فوتبال اراک: زیر ساختهای فوتبال اراک نیازمند بازنگری جدی است

 

پیشکسوت فوتبال اراک:

 

 زیر ساختهای فوتبال اراک نیازمند بازنگری جدی است

 

ادامه نوشته

خراجی : یکی از خوشنام ترین مربیان را برای تیم شهرداری انتخاب میکنیم

 

مدیرعامل باشگاه شهرداری اراک:

 

یکی از خوشنام ترین مربیان را برای تیم شهرداری انتخاب میکنیم

 

ادامه نوشته

قاسم آتشیان: شهرداری از لحاظ فنی و تاکتیکی روند مطلوبی داشت

 

قاسم آتشیان پیشکسوت و کارشناس فوتبال:

 

شهرداری در بازی با الوند از لحاظ فنی و تاکتیکی روند مطلوبی داشت 

 

ادامه نوشته

قدمیان : حفظ شهرداری در لیگ اولین و مهمترین وظیفه کادر فنی است

 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک :

 

حفظ شهرداری در لیگ اولین و مهمترین وظیفه کادر فنی است

 

ادامه نوشته

مولـایی نسب همچنان خواستار حمایت هواداران شد

 

مولـایی نسب همچنان خواستار حمایت هواداران شد

کانون هواداران ورزش اراک - www.kanunfc.ir

ادامه نوشته

گفتگوی اصغر عابدزاده لیدر شهرداری اراک در مورد مسائل هفته قبل

 

اصغر عابدزاده لیدر ورزش اراک 

 

 از دیگران کینه به دل نمی گیرم و کارم را انجام میدهم

کانون هواداران ورزش اراک - www.kanunfc.ir

ادامه نوشته

جعفر مددی : کانون هواداران ثبات گذشته را ندارد

 

کانون هواداران ورزش ثبات گذشته را ندارد

کانون هواداران ورزش اراک - www.kanunfc.ir

ادامه نوشته

خراجی: توکل بر خدا و تکیه بر دانش فنی مربیان رمز موفقیت تیم شهرداری

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک:

 

توکل بر خدا و تکیه بر دانش فنی مربیان رمز موفقیت تیم شهرداری

کانون هواداران ورزش اراک - www.kanunfc.ir

ادامه نوشته

از میهمان نوازی هموطنان و مسوولـان خونگرم اراکی سپاسگزاریم

 

سرپرست تیم نساجی مازندران:

 

از میهمان نوازی هموطنان و مسوولـان خونگرم اراکی سپاسگزاریم

کانون هواداران ورزش اراک - www.kanunfc.ir

ادامه نوشته

رجاییان: شرایط تیم های لیگ یک از هفته ششم به بعد حساس می کند

 

سرپرست تیم فوتبال شهرداری:

 

شرایط تیم های لیگ یک از هفته ششم به بعد حساس می کند

کانون هواداران ورزش اراک - www.kanunfc.ir

ادامه نوشته

انتقاد رجائیان از رفتار ناجوانمردانه مسئولین ماشین سازی

 

انتقاد رجائیان از رفتار ناجوانمردانه مسئولین ماشین سازی 

کانون هواداران ورزش اراک - www.kanunfc.ir

ادامه نوشته

مولایی نسب : بی مهری صنعت به ورزش سناریوی بی پایان

 

بی مهری صنعت به ورزش سناریوی بی پایان

کانون هواداران ورزش اراک - www.kanunfc.ir

ادامه نوشته

اظهارات تند حسین جعفری درباره رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی

 

اظهارات تند حسین جعفری

 

 درباره رییس هیات فوتبال استان مرکزی

کانون هواداران ورزش اراک - www.kanunfc.ir

ادامه نوشته

رجاییان سرپرست تیم شهرداری: دیدار با ابومسلم پیکار حساسی است

 

رجاییان سرپرست تیم شهرداری

 

دیدار با ابومسلم پیکار حساسی برای ما می باشد

کانون هواداران ورزش اراک - www.kanunfc.ir

ادامه نوشته

حمید جعفری خواستار حمایت هواداران در بازی نخست شد

 

حمید جعفری سرمربی شهرداری اراک

 

 خواستار حمایت هواداران در بازی نخست شد

کانون هواداران ورزش اراک - www.kanunfc.ir

ادامه نوشته

محمد آصفری: باید برای فوتباليست‌های آينده استان سرمايه‌گذاری كنيم

 

باید برای فوتباليست‌های آينده استان سرمايه‌گذاری كنيم

 کانون هواداران ورزش اراک - www.kanunfc.ir

ادامه نوشته

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک: حفظ تیم شهرداری در لیگ یک لازم است

 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک:

 

حفظ تیم شهرداری اراک در لیگ یک لازم است

کانون هواداران ورزش اراک


ادامه نوشته

مولایی نسب خواستار پاسخ باشگاه شهرداری شد

 

مولایی نسب خواستار پاسخ باشگاه شهرداری شد

 

مردم نگران آینده تیم شهرداری هستند

 کانون هواداران ورزش اراک

ادامه نوشته

مولایی نسب : روی عقیده خود برای حمایت از ورزش ایستاده ام

 

سید عماد مولایی نسب

 

روی عقیده ام برای حمایت از ورزش ایستاده ام

کانون هواداران ورزش اراک

ادامه نوشته

رییس شورای شهر اراک: تیم شهرداری اراک نه منحل می‌شود، نه واگذار

 

تیم شهرداری اراک نه منحل می‌شود نه واگذار


 

کانون هواداران ورزش اراک

ادامه نوشته

رییس هیات فوتبال استان مرکزی: انتقال نفت به اراک مصوبه هیات دولت است

 

رییس هیات فوتبال استان مرکزی:


انتقال نفت به اراک مصوبه هیات دولت است، پس باید محقق شود


 کانون هواداران ورزش اراک

ادامه نوشته

مدیرعامل شهرداری: معنای فوتبال پاک را در برابر ایرانجوان ثابت کردیم

 

معنای فوتبال پاک را در برابر ایرانجوان ثابت کردیم

ادامه نوشته

مربی شهرداری گفت: صنعت ساری برای کسب یک امتیاز به اراک آمده بود

 

صنعت ساری برای کسب یک امتیاز به اراک آمده بود

 

 

ابوالفضل قدمیان مربی تیم فوتبال شهرداری اراک پس از تساوی بدون گل تیمش در هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری منطقه مرکزی، افزود:

کانون هواداران ورزش اراک

ادامه نوشته

صابر میرقربانی : فصل بعد در لیگ برتر بازی خواهم کرد

 

 

 میرقربانی: فصل بعد در لیگ برتر بازی خواهم کرد

 

 

با نزدیک شدن به سال ۱۳۹۱ سایت اختصاصی صابر میرقربانی مصاحبه ای با این مهاجم چند گله تیم فوتبال شهرداری اراک انجام داده است که در ادامه می خوانید :

کانون هواداران ورزش اراک

ادامه نوشته

رجاییان : افراد غیرمسوول حوادث حاشیه‌ای را رقم زدند

 

افراد غیرمسوول حوادث حاشیه‌ای را رقم زدند

 

 

سرپرست تیم فوتبال شهرداری اراک پس از حاشیه‌های بوجود آمده در دیدار تیمش با پیکان تهران گفت: برخی افراد غیرمسوول حوادث حاشیه‌ای را رقم زدند.

کانون هواداران ورزش اراک

ادامه نوشته

علی حنطه : برخی از بازیکنان شهرداری تعصب ندارند

 

برخی از بازیکنان شهرداری تعصب ندارند

 

 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک گفت: نبود تعصب برخی از بازیکنان تیم در بازی مقابل پیکان تهران مانع از برد شهرداری اراک شد.


 

ادامه نوشته

طهماسبی : در اراک به مشكل نمی خوریم

 

در اراک به مشكل نمی خوریم

 

محمد رضا طهماسبی  كاپیتان تیم پیكان  در خصوص بازی این هفته با اراكی‌ها و اینكه آیا هنوز تحت تاثیر بازی رفت هستند گفت: آن بازی تمام شد و نباید به آن اشاره‌ای داشته باشیم حكم كمیته انضباطی هم در مورد آن اعلام شد اما با تمام این اوصاف آن روز، ما باعث حوادث ایجاد شده نبودیم. در زمین فوتبال همه چیز خوب بود ولی متاسفانه بعضی از تماشاگران آنها با حركات ناشایست جو را به هم ریختند.

 

 

ادامه نوشته

محمد رجاییان : صعود به لیگ برتر هنوز غیر ممکن نیست

 

صعود به لیگ برتر هنوز غیر ممکن نیست

 

 

سرپرست تیم فوتبال شهرداری اراک گفت: این تیم برای صعود به مسابقات لیگ برتر کشور مصمم است و تحقق این مهم غیر ممکن نیست.

 

 

ادامه نوشته

حنطه: شاهرگم را برای شهرداری می زنم

 

حنطه: شاهرگم را برای شهرداری می زنم

 

علی حنطه که پس از برکناری نادر دست‌نشان هدایت تیم فوتبال شهرداری اراک را برعهده گرفته، در گفت‌وگو با  فارس ، اظهار داشت: حدود یک سال است که مسئولان شهرداری شروع به تیم‌داری کرده‌اند و با توجه به شناختی که من دارم بسیار صادقانه‌تر از سایر تیم‌ها کار می‌کنند.

 

ادامه نوشته

دست نشان: غفاری دو سال منتظر آمدنم به اراک بود تا برکنارم کند

 

غفاری دو سال منتظر آمدنم به اراک بود تا برکنارم کند

   

   اختصاصی کانون هواداران ورزش اراک                         اختصاصی کانون هواداران ورزش اراک


نادر دست‌نشان درخصوص علت جدایی‌اش از شهرداری اراک گفت : شرایط برای کار کردن در اراک از خیلی وقت پیش آماده نبود و تلاش من هم بی‌فایده بود، چراکه برخی از دوستان اجازه کار کردن به ما ندادند.

 

 

ادامه نوشته

حنطه بعد از بازی با ابومسلم: هفت بازیکن اصلی ام رو نداشتم

 

گفته های حنطه بعد از بازی با ابومسلم:

 

 

هفت بازیکن اصلی ام رو نداشتم

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک پس از تساوی تیمش در مقابل ابومسلم خراسان در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوبی بود و به هر حال هفت بازیکن اصلی‌ام را در اختیار نداشتم و با یک تیم تقریبا هندبالی و نصفه به مشهد آمدم و در این دو روز روی آن‌ها کار کردم اما کمک‌هایم ترکیب اصلی را چیدند.

 

ادامه نوشته

علی حنطه : خودم را اراکی میدانم

 

علی حنطه : خودم را اراکی میدانم

 

 

آقای حنطه با عرض سلام و خیر مقدم خدمت شما ، مختصری از خودتان وسوابق کاریتان بفرمایید:

در ابتدا سلام عرض میکنم خدمت همه ی مردم شریف استان مرکزی خصوصا شهر اراک ؛ در سال 1379 فوتبال را کنار گذاشتم وسابقه ی کمک مربیگری آقایان فیروزکریمی ، فرهاد کاظمی ، اکبرمیثاقیان و خداداد عزیزی و ....

 

 

ادامه نوشته

حنطه : شهرداری از پتانسیل خوبی برخوردار است

 

حنطه: شهرداری از پتانسیل خوبی برخوردار است

 

 

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری اراک گفت: تیم شهرداری از پتانسیل خوبی برخوردار است و با کمی کار روحی روانی و تلاش بیشتر می‌توانیم نتایج خوبی در شش هفته پایانی لیگ دسته اول کسب کنیم.

 

 

ادامه نوشته

دست نشان : هواداران نساجی تحت تاثیراستکان به دست ها هستند

 

دست نشان :

 

هواداران نساجی تحت تاثیراستکان به دست ها هستند

 


مازندلیگ: طبق پیش بینی که کرده بودیم بازی سایپا شمال قائمشهر و شهرداری اراک بی حاشیه نبوده است و نادر دست نشان که یکی دو سالی پای به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نگذاشته بود در متن حاشیه قرار گرفت. این امر بهانه ای شد تا گفتگویی با سرمربی قائمشهری شهرداری اراک داشته باشیم.

 

 

ادامه نوشته

داریوش یزدانی : از دست نشان و شاگردانش شناخت خوبی داریم

 

 داریوش یزدانی:

 

 

از دست نشان و شاگردانش شناخت خوبی داریم

 

 

مازند لیگ : مربی تیم فوتبال سایپا شمال قائمشهر گفت : پیروزی در دیدار حساس مقابل شهرداری اراک ، سایپا شمال را به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال بازمی گرداند .

 

 

ادامه نوشته

درخواست مولایی نسب از هواداران شهرداری برای بازی با بندرعباس

 

 

درخواست مولایی نسب از هواداران شهرداری

 

 

 

 عماد مولایی نسب - کانون هواداران ورزش اراک

 

سید عماد مولایی نسب رییس کانون هواداران ورزش اراک اکنون برای زیارت به بارگاه حرم مطهر رضوی به مشهد مقدس شرف یاب شده است. در گفتگوی تلفنی ابتدا از وی خواستیم از طرف همه هواداران اراکی نایب الزیاره باشد و برای پیروزی و موفقیت تیم شهرداری اراک هم دعا کند. وی بیان کرد جمعه صبح با یک پرواز به اراک برخواهد گشت تا بازی شهرداری اراک و بندرعباس را از نزدیک تماشا کند و همچنین ناظر تحرکات و فعالیت های هواداران باشگاه نیز باشد.

مولایی نسب در مورد حوادث پایانی در بازی پیکان و شهرداری اراک گفت بنده خودم در تمامی آن صحنه ها حاضر بودم و شاهد بی حرمتی از طرف اندک طرفداران تیم پیکان و همچنین قسور از طرف مسئولین برگزاری و ورزشگاه هم بودم و کاملا حق را به جانب هواداران شهرداری اراک می دهم و از تک تک آنها تشکر میکنم زیرا محرک اصلی این جنجال خود پیکانی ها بودند که نتوانستند ناراحتی خود را از این مساوی خانگی پنهان کنند و تلافی آن را سر هواداران مهمان خالی کردند.

مولایی نسب که خودش مورد اصابت شوکرهای پلیس قرار گرفته بود و جزو مصدومان خوش شانس ورزشگاه پیکانشهر بود، آن جنجال و درگیری ها را شدیدا محکوم کرد و از تیم میزبان هم گلایه کرد که نتوانست امنیت هواداران تیم مهمان را تامین کند. وی همچنین از تمام هواداران واقعی و پرشور اراکی درخواست کرد که با تمام قوا و نیروی خود برای تشویق تیم شهرداری اراک در بازی روز جمعه با تیم شهرداری بندرعباس به ورزشگاه بروند و این حمایت ها را تا پایان فصل و جشن صعود به امید خداوند انشالله ادامه دهند.

مولایی نسب قول داد بعد از برگشت از مشهد مقدس و برگزاری بازی با شهرداری بندرعباس یک جلسه بین لیدرها و هواداران برگزار کند تا در مورد حوادث اخیر و برنامه های بعدی کانون هواداران گفتگو شود.

 

علی رشیدی : ابومسلم برای تساوی به اراک آمده بود

 

 

ابومسلم برای تساوی به اراک آمده بود

 

 

 

 

مربی تیم فوتبال شهرداری اراک از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار برابر ابومسلم خراسان اظهار رضایت کرد.

علی رشیدی پس از پیروزی تیمش در هفته هشتم لیگ آزادگان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی افزود: در نیمه نخست به دلیل بارندگی‌ صورت گرفته دو تیم فوتبال متعادلی ارائه کردند و ما هم در حد انتظار نوبدیم اما، در نیمه دوم همه دیدند که شهرداری سوار بر بازی بود و خوشحالم که در نهایت هواداران را با خوشحالی از استادیوم بدرقه کردیم. 

 

 

 

ادامه نوشته

خداداد عزیزی : اراک ظرفیت حضور در لیگ برتر را دارد

   


اراک ظرفیت حضور در لیگ برتر را دارد

ادامه نوشته

آشتی مجدد هواداران اراک با فوتبال

 

 

آشتی مجدد هواداران اراکی با فوتبال

 

 

 

 

سید عماد مولایی نسب مدیرعامل کانون هواداران ورزش اراک و باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری به سایت کانون هواداران گفت:  

از مردم خوب و ورزش دوست اراک که در روز بازی تیم فوتبال شهرداری اراک با تیم مس سرچشمه کرمان از سری مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور به تشویق و حمایت از تیم شهرشان در زیر باران و هوای سردو ابری پرداختند تقدیر و تشکر نموده و از این هواداران پر شور درخواست می کنم که برای حمایت همه جانبه از تیم محبوبشان حضور چشمگیر تری در بازی های آینده داشته باشند. مطمئنا حضور این همه هوادار مشتاق در چنین شرایط جوی که تا آخرین نفس دست از حمایت تیم محبوبشان برنداشتند و ذره ای اعتراض در کلامها و شعارهایشان به کادر فنی و مسئولین دیده نشد چیزی نیست جز آشتی دوباره هواداران اراکی با فوتبال، که امیدوارم با کسب نتایج خوب از طرف تیم شهرداری این حضور ده چندان شود.

بی شک ما می توانیم در سایه حمایت شهردار محترم، شورای اسلامی شهر اراک،هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه و سایر مسئولین و هواداران واقعی با اقتدار کامل به لیگ برتر صعود نماییم و به همه بگوییم ما هم میتوانیم. کانون هواداران هم تلاش می کند که با ایجاد فضای فرهنگی سالم و در شان فرهنگ مردمان خوب این شهر، زمینه حضور بیشتر هواداران را در استادیوم  امام خمینی (ره) فراهم نماید.

 

فولاد یزد ضد فوتبال بازی کرد

 

فولاد یزد ضد فوتبال بازی کرد

 

 

سرمربی شهرداری اراک در مورد بازی این تیم با فولاد یزد گفت : از قبل می‌دانستیم که بازی دشواری در هفته چهارم خواهیم داشت و تیم فولاد یزد یک بازی بسته را به نمایش خواهد گذاشت اما، اصلا فکر نمی‌کردیم که حریف اینچنین رو به ضد فوتبال بیاورد.

وی افزود : برخی مواقع مربیان به بدنبال کسب تساوی هستند اما، فکر نمی‌کردیم تیم فولاد بخواهد اینچنین به دنبال یک امتیاز باشد و بازیکنان این تیم از دقیقه 60 مدام وقت بازی را از کادرفنی خود جویا می‌شدند.

دست‌نشان تصریح کرد: در بین دو نیمه بود که به بازیکنان گفتم نیمه اول را از دست دادیم اما، مطمئن هستم در دقیقه 90 هم که شده به گل دست پیدا خواهیم کرد و خدا را شاکرم که به سه امتیاز دست پیدا کردیم هرچند، بازی از نظر فنی سطح بالایی نداشت.

وی با تقدیر از حمایت همه جانبه هواداران تیمش  گفت: همیشه گفته‌ام که لیاقت فوتبال اراک و این هواداران بسیار بالاتر از این‌هاست و تماشاگران با حمایت خود در طول 90 دقیقه، انگیزه زیادی به ما دادند.

دست‌نشان در خصوص احتمال مغرور شدن بازیکنانش پس از دومین پیروزی متوالی و صعود به مکان سوم جدول اظهار کرد: بازیکنان ما اصلا اجازه ندارند که مغرور شوند چراکه، هنوز به جایی نرسیده‌ایم؛ هنوز در ابتدای راه هستیم و اجازه نخواهیم داد غرور وارد تیم شود.

وی در مورد مشکل گلزنی تیمش بیان کرد: در تمرینات همیشه 70 درصد برنامه‌های ما روی مسائل هجومی و گل‌زدن است و در دیدار برابر فولاد یزد هم در دقایق 90 با پنج مهاجم بازی می‌کردیم؛ البته در حال اضافه کردن فرید عابدی که از بازیکنان با تجربه لیگ برتری بوده است، به تیم هستیم و این اعتقاد را هم داریم که اگر مهاجمان کنونی شهرداری به خودباوری لازم برسند، شاهد پیروزی‌های پرگل هم خواهیم بود.

سرمربی تیم شهرداری اراک در پایان گفت: با تبلیغات زیادی که در خصوص فوتبال اراک شده و اینکه اراکی‌ها پس از اتفاقات بوجود آمده‌ در مورد انتقال نفت به این شهر، امسال عزم خود را برای صعود به لیگ برتر جزم کرده‌اند، تمام تیم‌ها با تفکرات صد درصد دفاعی برابر ما بازی می‌کنند و این مسئله کار را برای ما دشوار کرده است.

dastneshan.ir

 

محکوم به برد مقابل فولاد یزد هستیم

 

 

محکوم به برد مقابل فولاد یزد هستیم

 

 


سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک با اشاره به بازی فردای این تیم در مقابل فولاد یزد، گفت: برای حضور در جمع بالانشینان جدول و اثبات ادعای صعود به لیگ برتر، محکوم به برد فولاد یزد هستیم.

نادر دست‌نشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به شرایط تیم، قبل از بازی با فولاد یزد اظهار داشت: بعد از پیروزی خارج از خانه که مقابل داماش به دست آوردیم، تمرینات خوب و منظمی را برگزار کردیم و با انگیزه فراوانی که بازیکنان تیم پس از شکست داماش کسب کردند آماده ارائه یک بازی تماشاگر پسند هستیم تا با کسب 3 امتیاز خود را به صدر جدول نزدیک کنیم.

وی گفت: ما چند فیلم از دیدارهای تیم فولاد یزد را آنالیز کردیم و با نقاط ضعف و قوت آنها آشنا هستیم که امیدواریم بتوانیم با تدابیری که اتخاذ می‌کنیم در یک بازی زیبا و تهاجمی در خانه پیروز میدان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک در مور د وضعیت جسمی بازیکنان تصریح کرد: در این بازی محرومی نداریم، اما چند تن از بازیکنان کلیدی خود را به دلیل مصدومیت، احتمالاً در این بازی نخواهیم داشت که همین موضوع مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است که امیدوارم بازیکنان جوان تیم، جای خالی آنان را پر کنند.

دست‌نشان با تقدیر از هواداران اراکی که برای حمایت این تیم در هفته گذشته به تهران سفر کرده بودند، ادامه داد: در فوتبال، بازی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد و این هواداران هستند که باعث جذابیت بازی و بالا رفتن روحیه بازیکنان می‌شوند، از همین رو امیدوارم هواداران اراکی با حضور پرشور خود در ورزشگاه به تشویق تیم شهرداری بپردازند تا بازیکنان با کسب 3 امتیاز بازی موجب خوشحالی اهالی فوتبال و هواداران بشوند.

وی از حضور فرید عابدی بازیکن اسبق تیم‌های برق شیراز و راه آهن تهران در تمرینات تیم شهرداری اراک خبر داد و اذعان داشت: عابدی از جمله مهاجمان با تجربه ایران است که سابقه چند سال حضور در لیگ برتر را دارد که امیدواریم در صورت تایید فنی، در تمرینات این بازیکن را به تیم اضافه کنیم.

بدمان نمی‌آید در جام حذفی قهرمان شویم

 

 

بدمان نمی‌آید در جام حذفی قهرمان شویم

 

 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک گفت: بدمان نمی‌آید در جام حذفی قهرمان شویم، اما هدف اصلی ما صعود به لیگ برتر است.

نادر دست‌نشان  درخصوص شرایط تیم فوتبال شهرداری اراک و نتایج دو هفته ابتدایی این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول گفت : شکست در هفته ابتدایی برابر اتکای گلستان خیلی بد بود، اما تساوی در هفته دوم برابر گسترش فولاد که ما 10 نفره شدیم نتیجه خوبی بود. گسترش فولاد بازیکنانی در حد لیگ برتر دارد و پتانسیل بالایی دارد. در پایان بازی هم از بازیکنانم تشکر کردم، چرا که بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی شهرداری اراک گفت: جمعه این هفته در جام حذفی بازی باید با تیم ایرانجوان روبه‌رو شویم و با شرایط آنها آشنا هستیم. از جام حذفی به عنوان پلی برای موفقیت در لیگ دسته اول استفاده خواهیم کرد. بدمان نمی‌آید در جام حذفی قهرمان شویم، اما هدف اصلی‌مان صعود به لیگ برتر است. در جام حذفی هر تیمی پتانسیل قهرمانی دارد و شاید تیم ما قهرمان شود.

دست‌نشان با تاکید بر این موضوع که هدف اصلی تیم ما قهرمانی در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر است افزود: مشکلات مالی در تمام تیم‌های وجود دارد، اما مدیریت باشگاه ما به گونه‌ای عمل کرده است که تیم در رفاه باشد. تیم ما از نظر مالی از تیم‌های متوسط لیگ دسته اول است و اوضاع بسیاری از تیم‌ها بهتر از ما است.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل چند بازیکن را می‌خواستیم که به دلیل پیشنهاد مالی بالا نتوانستیم جذب کنیم، اما برخی از تیم‌های دیگر پیشنهاد آنها را پذیرفته و آنها را جذب کردند.

 

نادر دست نشان : هواداران شهرداری نگران نباشند

 

 

دست نشان : هواداران شهرداری نگران نباشند

 

 

سرمربی تیم شهرداری اراک در مورد بازی این تیم در برابر گسترش فولاد تبریز در هفته دوم لیگ دسته اول ، گفت : متاسفانه داور بازی اجازه نداد تا شهرداری به امتیازات کامل بازی دست یابد .

نادر دست نشان در مصاحبه ای با سایت شخصی اش گفت : داور بازی با گرفتن کرنر اشتباه که منجر به گل تیم مهمان شد و دادن کارت های بی مورد و در نهایت اخراج یکی از بازیکنان خودمان  ۲ امتیاز را از تیم ما گرفت و یک امتیاز تقدیم تیم گسترش فولاد کرد.

دست نشان افزود : گسترش فولاد تیم بسیار با امکاناتی است که از بازیکنانی که سابقه بازی چند ساله در لیگ برتر را دارند ، سود می برد ولی با تمام این مسائل ما بعد از ۱۰ نفره شدن هم این تیم را زیر فشار قرار دادیم و موقعیت های زیادی را خلق کردیم ولی به دلایلی مثل کم دقتی و کم شانسی بازیکنانمان و هم چنین درخشش سید محمد حسینی ، دروازبان تیم گسترش ، از زدن گل برتری باز ماندیم .

نادر دست نشان در مورد پیام ها و کامنت های هواداران تیم شهرداری اراک در وب سایت شخصی اش که گفته بودند « بازی زیبا بدون کسب نتیجه فایده ای ندارد » ، گفت : حق با هواداران شهرداری است . هیچگاه در فوتبال به بازی زیبا امتیازی نمی دهند ولی تلاش می کنیم تا در کنار بازی های زیبا ، با کسب امتیازات کامل زمین بازی را ترک کنیم .

دست نشان ادامه داد : هواداران اراکی نگران امتیازات از دست رفته شهرداری در دو هفته گذشته نباشند . تیم ها در لیگ دسته اول رقابت نزدیکی با هم دارند و مطمئنا تمام تیم ها در طول فصل امتیازات زیادی را از دست می دهند . من ، دیگر اعضای کادر فنی و تمام بازیکنان تیم شهرداری به عشق مردم اراک و هوادارانی که به استادیوم می آیند تلاش می کنیم تا با رفع نقاط ضعف تیم مان ، در ادامه بازی ها قدرت واقعی شهرداری را به تیم های دیگر نشان دهیم .

دست نشان در مورد تمرینات این تیم گفت : پس از بازی با گسترش فولاد ، دو روز به بازیکنان تیم استراحت دادیم و از فردا ( یکشنبه ) تمرینات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از سر گرفته خواهد شد تا برای دیدار جام حذفی با ایرانجوان بوشهر آماده شویم .

dastneshan.ir

 

دست نشان : هواداران اراکی ما را تنها نگذارند

 

 

دست نشان : هواداران اراکی ما را تنها نگذارند

 

 

 

سرمربی تیم شهرداری اراک در گفتگویی با سایت شخصی اش در مورد بازی فردای این تیم با گسترش فولاد تبریز گفت : امیدوارم هواداران تیم شهرداری ، مربیان و بازیکنان این تیم را در بازی فردا تنها نگذارند .

نادر دست نشان افزود : تیم گسترش فولاد تبریز از بازیکنان خوب و سرمربی خارجی سود می برد که نشان داده اند تیم بسیار منسجم و خوبی هستند . مدیریت این باشگاه نیز بسیار قوی عمل کرده است به طوری که شرایط و امکانات بسیار خوبی را برای این تیم فراهم کرده است ولی ما تیم شهرداری اراک هستیم و برای صعود به لیگ برتر تلاش می کنیم . امیدوارم با حمایت همه جانبه هواداران تیم مان با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم .

دست نشان ادامه داد : از هواداران اراکی می خواهم در کمال آرامش و با رعایت مسائل اخلاقی ،  تنها به تشویق تیم خود بپردازند و از تشویق بازیکنان تیم شهرداری تا دقیقه ۹۰ دست بر ندارند تا به لطف خدا در پایان مسابقه از پیروزی تیم شان ، شاد و خوشحال به خانه هایشان برگردند .

تیم شهرداری اراک از هفته دوم لیگ دسته اول ، ساعت ۱۵ فردا در استادیوم امام خمینی ( ره ) ، میزبان گسترش فولاد تبریز خواهد بود.

 

dastneshan.ir

 

دست نشان: جام حذفی هدفمان نیست

 

 

دست نشان: جام حذفی هدفمان نیست

 

 

نادر دست‌نشان پیش از نخستین دیدار تیمش در جام حذفی باشگاههای کشور گفت: پس از دیدار برابر اتکای گرگان تمرینات آماده‌ سازی خوب و منظمی را پشت سر گذاشته‌ ایم و امیدواریم روز جمعه با ارائه یک بازی خوب ، دست پر از اهواز بازگردیم.

سرمربی شهرداری اراک در مورد تیم فولاد نوین گفت: شناختی از این تیم اهوازی ندارم اما فوتبال خوزستان همواره تیم‌های خوبی را روانه مسابقات مختلف کرده است و با توجه به هوای گرم اهواز و برگزاری مسابقه در ساعتی نامناسب قطعا دیدار دشواری در پیش داریم.

دست نشان افزود : البته جام حذفی هدفمان نیست. همه نگاه ما معطوف به لیگ دسته یک است و به دیدارهای جام حذفی به چشم بازی‌های تدارکاتی نگاه می‌کنیم اما بدمان هم نمی‌آید در جام حذفی به مراحل بعد صعود کنیم.

 

dastneshan.ir

 

نظرات دست نشان در مورد اردوی تهران

 

 

نظرات دست نشان در مورد اردوی تهران

 

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک در مورد بازی نیمه کاره این تیم با کاوه تهران گفت : متاسفانه در روز بازی با این تیم مشاهده کردم که طول زمین را 10 متر کم کرده اند . همین امر باعث شد بازی فیزیکی و خشنی را شاهد باشیم . دقیقه 30 داور مسابقه یکی از بازیکنان کاوه را به دلیل تکل خشن از زمین بازی اخراج می کند ولی سرمربی این تیم بدون هماهنگی با تیم ما و داور بازی ، یکی از بازیکنان خودش را جایگزین بازیکن اخراجی شان می کند که این هم از شگفتی های این بازی بود .

دست نشان افزود : در نیمه دوم و در دقیقه 55 بازی ، در صورتی که تیم کاوه با یگ گل از تیم ما پیش بود ، کادرفنی این تیم ، تکل یکی از بازیکنان ما را بهانه قرار می دهد و بدون در نظر گرفتن وقت های باقی مانده ، تیم خود را از زمین بازی خارج می کند .

نادر دست نشان در مورد بازی دوم این تیم با نیروی زمینی نیز به سایت شخصی اش گفت : در بازی دوم با پنالتی که نمی خواهم در موردش صحبت کنم ، بازی را واگذار کردیم . بچه های ما در این بازی فوق العاده کار کردند . به هرحال داور این بازی یکی از اعضای نیروی زمینی بود و طبیعی بود که قضاوت او بیشتر به سود نیروی زمینی باشد . شاید اگر پنالتی روی رضوان گران را می گرفت ، نتیجه بازی تغییر می کرد . در هر صورت ما در این بازی نتیجه را واگذار کردیم ولی در اصل برنده بازی بودیم چون این بازی ، یک مسابقه تدارکاتی خوب برای ما بود که توانستیم به نقاط ضعف و قدرت خود بیشتر پی ببریم .

دست نشان افزود : این دو بازی جهت شناخت بیشتر از بازیکنان شهرداری و پیاده کردن برنامه های تاکتیکی کادر فنی برگزار شد و نتایج آن اصلا برای ما مهم نبود . جا دارد از مسئولان هر دو تیم کاوه و نیروی زمینی تشکر کنم که پذیرای تیم شهرداری اراک بودند و شرایط را برای انجام بازی های تدارکاتی آماده کرده بودند .

سرمربی تیم شهرداری اراک در پایان در مورد بازی های تدارکاتی پیش روی این تیم گفت : هدفمان برگزاری بازی های تدارکاتی با تیم های لیگ برتری در شهر اراک است تا هواداران اراکی بیشتر در کنار تیم شهرشان باشند ولی در صورتی که تیم های لیگ برتری نتوانند به اراک بیایند ، به شهرهای آنها خواهیم رفت تا بتوانیم بازی های تدارکاتی خوبی را پیش از شروع بازی های لیگ دسته اول برگزار کنیم .

dastneshan.ir

 

جوابیه نادر دست نشان به صادق ورمرزیار - 91 _ 90

 

جوابیه نادر دست نشان به صادق ورمرزیار

 کانون هواداران ورزش اراک

ادامه نوشته

دست نشان : مایلی کهن اگر جرات دارد اسم بیاورد

 

دست نشان : مایلی کهن اگر جرات دارد اسم بیاورد

کانون هواداران ورزش اراک

ادامه نوشته

دست نشان : من مرد روزهاى سخت هستم

 

دست نشان: من مرد روزهاى سخت هستم

 کانون هواداران ورزش اراک

ادامه نوشته

دست نشان : برای تیمی که مدعی قهرمانیست قرعه معنایی ندارد

  

برای تیم مدعی قهرمانی قرعه معنایی ندارد

ادامه نوشته

انعقاد قرارداد با بازيكنان تيم شهرداری اراک بزودی

 

انعقاد قرارداد با بازيكنان شهرداری اراک بزودی

 کانون هواداران ورزش اراک

ادامه نوشته

نظرات بازیکنان در مورد تیم شهرداری اراک فصل 90 _ آرمان قاسمی

 

 مصاحبه با آرمان قاسمی

 

نظرات بازیکنان در مورد تیم شهرداری اراک

 کانون هواداران ورزش اراک 

ادامه نوشته

نظرات بازیکنان در مورد تیم شهرداری اراک فصل 90 _حمید نشاط جو

 

 مصاحبه با حمید نشاط جو

 

نظرات بازیکنان در مورد تیم شهرداری اراک

 کانون هواداران ورزش اراک

ادامه نوشته