چرا؟ چرا؟ چرا؟ و هزار چرای دیگر
به شهرداری زمین تمرین نمی دهند
یکی از مسئولان تیم شهرداری اراک گفت که به ما برای تمرین کردن به سختی زمین می دهند.
حال سئوال ما هواداران اراکی از مسئولین استان این است که چرا به شهرداری اراک تنها نماینده استان مرکزی در لیگ دسته اول زمین تمرین نمی دهند؟
آیا این عدم همکاری با تنها نماینده محبوب و پرطرفدار استان مرکزی مشکوک و مغرضانه نیست؟ چرا با تیمی که در حال رقابت نزدیک با تیم های دیگر برای صعود به لیگ برتر است و از موقعیت خوبی هم برخوردار است همکاری نمی کنید؟ چرا این هم غرض ورزی و کینه توزی؟
آیا این همان دست های پشت پرده نیستند که نمی خواهند شهرداری اراک به لیگ برتر برود و در کل فوتبال اراک موفق نشود؟ چرا نمی بینید که در برخی از شهرستان های دور افتاده از نماینده فوتبالی شهرشان در لیگ دسته سوم با تمام وجود حمایت می کنند، ولی در دیار ما، دیار بزرگ مردان تاریخ سیاست و علوم و ادبیات مانند امام خمینی (ره) و امیر کبیر، قائم مقام ها و حسابی ها و ... باید اینگونه بلاهای مختلف بر سر ورزشش بیاورند.
سئوال این است که اگر تیم و تیمداری نمی خواهید پس چرا مردم را بازیچه قرار دادید و مانند کودکان آنها را با تیمداری زوری و برخی موفقیت های کوتاه مدت سر گرم می کنید غافل از اینکه این مردم دنبال یک آرزوی دیرینه هستند.... بگذریم که سخن در این باره زیاد است و اگر بخواهیم در این باره و فوتبال اراک صحبت کنیم به قول صمد محمدی باید دستمال برداریم و ماه ها برای فوتبال اراک گریه کنیم.
اما به هر که ایمان دارید و می پرستید با احساسات مردم بازی نکنید، اگر صعود و تیمداری نمی خواهید بگویید که ما تکلیفمان را بدانیم و به زندگی خودمان بپردازیم و اگر غیر از این است پس چرا این همه کینه و نفرت به فوتبال اراک دارید؟
به خدا قسم اگر سنگ هم جای هواداران اراکی بود تا حالا آب شده بود، بگذارید حالا که دوباره مردم دارند با این فوتبال آشتی می کنند این تیم نتیجه بگیرد یا حداقل برای پولی که شهرداری از بیت المال هزینه کرده ارزش قائل شوید. به راستی که ما نمی دانیم این همه کینه برای چیست.