هفته دهم لیگ دسته اول 91 _ 90 این شهرداری زد اون شهرداری برد
در روز استقبال پرشور هواداران اراکی
این شهرداری زد اون شهرداری برد

شهرداری اراک ش بندرعباس

دو تیم فوتبال شهرداری اراک و شهرداری بندرعباس از هفته دهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان عصر امروز جمعه ۱۸/۹/۹۰ راس ساعت ۱۴:۰۰ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند. که در نهایت تیم فوتبال شهرداری اراک علرغم شایستگی با وقت کشی های بسیار مهمان سرانجام یک گل از روی ضد حمله دریافت کرد تا به رغم سه گلی که زد و آفساید اعلام شد ناباورانه در مقابل هواداران پرشور خود اولین شکست خانگی را تجربه کند.
با وجود بازی دربی امروز دو تیم قرمز و آبی پایتخت، از دیدار خانگی شهرداری هواداران اراکی بسیاری استقبال کردند که جای تعجب و تقدیر داشت.
گل :
رحیم ظهیری (۸۷) شهرداری بندرعباس
داور : منصور نوری
کمک ها : رحیم شاهین ، یعقوب حجتی
اخطار : آرش روشنی پور (شهرداری اراک)
رضا مسلم زاده ، شهرام هراتی (شهرداری بندرعباس)
ورزشگاه: امام خمینی اراک تماشاگر :
حدود ۷۰۰۰ هزار نفر
بازیکنان شهرداری اراک
حميد نشاط جو، رسول ميرطرقى، ابوالفضل قربانى، آرش روشنى پور، مرتضى فلاحتى، لفته حميدى (۶۵ حسين كيانى)، نقى شاه مرادى (۸۰ على رضوان گران)، سينا دست نشان، على جوادى پور (۶۵ مسعود حقى)، ابوالفضل كمانى ، حامد بصيرى
سرمربى: نادر دست نشان
بازیکنان شهرداری بندرعباس
على عساكره، ابوالقاسم پوراسدالله، على مطورى (۸۵ رحيم ظهيرى)، محمدباقر زعفرانى، على ذلكى (۶۵ شهاب جهانگيرى)، شهرام هراتى (۷۰ بهزاد سلطانى)، آلن رودريگوئز، ابراهيم محمدى، سوكوفوفانا، جابر نصيرى ، رضا مسلم زاده
سرمربى: آلفردو كاسيميرو
گزارش بازی
تيم شهردارى اراک در همان نیمه اول دست به حملات مختلف زد که به یک گل هم توسط لفته حمیدی دست پیدا کرد اما کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد، بعد از این گل بندری هاهم نیم نگاهی به دروازه اراکی ها داشتند.
اما نیمه دوم باز هم تیم میزبان دست به حملات مختلف زد و فرصت ها یکی پس از دیگری از دست می رفت، شهرداری اراک دوبار دیگر در نیمه دوم به گل دست پیدا کرد که باز هم هردو گل را کمک داور آفساید اعلام کرد. تیم مهمان مرتب در حال وقت کشی و هدر دادن زمان مسابقه بود تا اینکه سرمربى تيم شهردارى بندرعباس تعويضى طلايى انجام داد و در دقيقه ۸۵ رحيم ظهيرى را وارد زمين كرد كه اين بازيكن توانست در دقيقه ۸۷ تک گل مسابقه را براى تيم خود به ثمر برساند.
حواشی بازی
مراسم سوگواری محرم قبل از مسابقه
قبل از شروع مسابقه یک گروه موزیک و مداحی از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک به ورزشگاه دعوت شده بود تا که قبل از بازی مراسم سوگواری محرم برگزار شود.
در ابتدای شروع مسابقه هم گروه موزیکی که از قبل به ورزشگاه آمده بود با چند تن دیگر از طبال های شهرداری حسابی فضای ورزشگاه را شلوغ کردند. گروه موزیک دعوتی در بین دو نیمه وارد زمین مسابقه شدند و دقایقی را با ریتم خواص به نواختن پرداختند.
دستگیری یک لیدر و اعتراض شدید به نیروی انتظامی
یکی از لیدرهای اراکی بنام مهدی ی در حین مسابقه رفت و به عملکرد برخی از مامورین انتظامی انتقاد کرد و یکی از مامورها وی را گرفت و بصورت خشن در حال خارج کردن وی بود که با مقاومت شدید این لیدر جو ورزشگاه شدیدا بهم ریخت و تماشاگران به شدت به نیروی انتظامی اعتراض کردند که یکی از ماموران لباس شخص بنام بغدادی به مامور فوق اعتراض کرد و گفت ولش کن دیگه .... و آن مامور هم مجبور به اطاعت شد.
استقبال پرشور هواداران اراکی از بازی
امروز با وجود اینکه قرار بود بازی دربی استقلال و پرسپولیس در تهران برگزار شود اما هواداران اراکی استقبال خوبی از دیدار تیمشان در مقابل بندری ها کردند و انصافا هم سنگ تمام گذاشتند و به جرات می توان گفت این پرتماشاگرترین بازی این فصل شهرداری اراک تا امروز بود.
خروج بدون اعتراض هواداران از ورزشگاه
تماشاگران اراکی بعد از شکست تیمشان هرگز به کسی اعتراض نکردند و خیلی آرام اما ناراحت ورزشگاه را ترک کردند. اما عده ای به کمک داور دوم مسابقه که باعث اعصاب خردی هواداران شده و دو گل را آفساید اعلام کرده بود به شدت اعتراض کردند.