برگزاری هفتمین جلسه هیت مدیره کانون هواداران

 

 

هرکس خودسر عمل کند از مانیست

 

 

جلسه هفتم کانون هواداران ورزش اراک - عکس از علی طایی

 

روز دوشنبه ۵/۱۰/۹۰ هفتمین جلسه اعضای کانون هواداران و تعدادی از لیدرهای باشگاه شهرداری اراک در محل شورای اسلامی شهر اراک و دفتر عماد مولایی نسب برگزار شد.

در این جلسه همه ی اعضای هیت مدیره حضور نداشتند و از لیدرها هم چند نفری به دلایل حاشیه ای غایب بودند. در این جلسه ابتدا جعفر مددی به عنوان مقدمه شروع به صحبت کرد تا عماد مولایی نسب وارد جلسه شود. مددی در مورد یکی دو مسئله با لیدرها گفتگو کرد و از آنها خواست با توجه به حوادث دو سه روز اخیر غیبت چند نفر از لیدرها مابقی شما باید جور آنها را کشیده و استادیوم را کنترل کنید.

با ورود مولایی نسب به اتاق این جلسه رسما آغاز شد. مولایی نسب هم با توجه به بوجود آمدن حوادث دو سه روز گذشته در تمرینات تیم فوتبال شهرداری گفت: دست هایی همچنان پشت پرده هستند که به هر طریق ممکن به فوتبال و ورزش اراک و از جمله باشگاه شهرداری ضربه بزنند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد، آنها حتی فرهنگ مردم اراک را نشانه گرفته اند و قصد زیرسئوال بردن مردم فهیم اراک و هواداران فوتبالدوست این شهر را دارند و بنده از همه مسائل پشت پرده آگاهم و بدانید که ما سوای دشمنان زیادی که در خارج از اراک داریم دشمنان بیشماری در همین اراک خودمان داریم که حاضرند به هر قیمتی به فوتبال شهر و تیم شهرداری ضربه بزنند.

مولایی نسب گفت تمام این کینه توزی ها و دسیه ها از داخل و خارج از اراک در حال شکل گیری و هدایت شده است و متاسفانه برخی از هواداران ما هم به طور خواسته ویا ناخواسته تحت تاثیر و بازیچه دست این مافیا شده اند که امیدوارم اعمال آنها ناخواسته باشد و دلیل این حوادث و مشکلات به این خاطرست که برخی از لیدرها و هواداران خودسرانه رفتار می کنند و متاسفانه در چهارچوب قوانین و مقررات کانون و نظرات بنده عمل نمی کنند و نتیجه این میشود که چنین حوادثی در تمرینات رخ می دهد و دشمنان به خواسته های پلید خود می رسند و دردسرهای این عواقب برای ما و کانون و هواداران می ماند و دودش در چشم فوتبال اراک و تیم شهرداری خواهد رفت. بدانید کسانیکه قبلا از قبال فوتبال اراک لفت و لیسی داشتند و اکنون قطع ید شده اند و دیگر منافعی ندارند با تمام توان کمر به نابودی فوتبال اراک بسته اند تا نگذارند این تیم به جایی برسد.

مولایی نسب گفت اگر من را قبول ندارید که هیچ بنده می روم و مثل یک هوادار عادی همیشه در کنار شما توی استادیوم خواهم نشست و این تشکیلات را به دیگری می سپارم و حتی برای موفقیت کانون تلاش صد چندانی خواهم کرد، اما اگر در حال حاضر بنده را به عنوان خدمتگزار و مسئول کانون قبول دارید بگذارید بنده آنطور که صلاح میدانم عمل کنم و باید همه شما هواداران و لیدرها در چهارچوب قوانین و فرامین ما عمل کنید. هر کس می تواند با ما همکاری کند بسم الله، ما هم در صورت بروز هرگونه اتفاق و مشکل تا پای جای از اون حمایت خواهیم کرد. ولی اگر کسی می خواهد خودسرانه عمل کند از همین الان راهش را از ما جدا کند زیرا بعد از این اگر هر مشکلی برای آن شخص خودسر رخ دهد بنده و مجموعه کانون هواداران به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی پاسخگوی اشتباهات آن فرد نخواهیم بود و هیچگونه حمایتی از فرد خاطی نخواهیم کرد.

در پایان یکی دوتن از لیدرها هم برای بازی با استیل آذین نظراتی ارائه کردند که مانند درخواست های گذشته در راستای هماهنگی شعارها و وسایل تشویقی و غیره بود.