مولایی نسب و هواداران در تمرینات شهرداری
مولایی نسب و هواداران در تمرینات شهرداری
روز گذشته سه شنبه ۲۰/۱۰/۹۰ عماد مولایی نسب رییس کانون هواداران ورزش اراک طبق برنامه قبلی در تمرینات تیم شهرداری اراک حاضر شد. مثل همیشه تعدادی از هواداران خونگرم و متعصب شهرداری اراک از نقاط مختلف شهر خودشان را به ورزشگاه امام خمینی رسانده بودند تا از نزدیک شاهد تلاش تیم شهرداری باشند. فضای پر شورو نشاطی بین مدیر کانون و هواداران حاضر برقرار بود و همه در حال خوش بش و تماشای تمرین از کنار زمین بودند چون در ابتدا هواداران روی سکوها بودند که بعد از ورود مولایی نسب به زمین همگی وارد زمین شدند.
بعد از نیم ساعت از حضور هواداران در کنار زمین عسگری مدیرعامل باشگاه هم از راه رسید که مورد تشویق حاضرین قرار گرفت، عسگری دقایقی در کنار دیگران به تماشای بازی دستگرمی بازیکنان شهرداری پرداخت که در این حین چندین بار از بازی خوب بازیکنان امید شهرداری تمجید کرد و تاکید که امیدها خیلی بهتر از بازیکنان اصلی بازی می کنند، رجاییان سرپرست تیم هم گفت چون آنها متوجه حضور شما شدند انگیزه بیشتری گرفتند.
عسگری تحت تاثیر بازی مصطفی عاقلی
عسگری از بازی مصطفی عاقلی بازیکن تیم صنعت ساری که به شهرداری هم یک گل زده بود به شدت تمجید کرد و گفت همین بازیکن در بازی شهرداری و صنعت در ساری شیرازه ی تیم ما را بهم ریخته بود، بعد به رجاییان گفت چقدر دیگر تا پایان نقل و انتقالات فرصت داریم؟ هر چه سریع با این بازیکن قرارداد ببندید. گویا عسگری شدیدا تحت تاثیر بازی مصطفی عاقلی قرار گرفته بود، که البته انصافا هم توی تمرینات خیلی خوب بازی می کرد.
در تمرینات دو سه بازیکن جدید دیگر هم حضور داشتند که یکی از تیم تربیت یزد آمده بود که معلوم نیست مورد پسند مدیرعامل یا کادر فنی قرار بگیرند.
تاکید شدید دست نشان بر کار گروهی و عدم تک روی
نادر دست نشان در اواخر تمرین بازیکنان را دور یکدیگر جمع کرد و گفت من از بازیکنانی که به دنبال تک روی و کارهای فردی هستند اصلا راضی نیستم و من می فهم که شما قصد دارید با این کارها و گلزنی در تمرینات در تیم من فیکس شوید، مثلا فورتو نات فقط قصد گلزنی و تکروی دارد که خودش را در تیم من فیکس کند من اینها را می فهم ولی این را نمی خواهم، من از شما می خواهم در اختیار کار تیمی باشید و فقط پاس کاری کنید و بجنگید نه اینکه بخواهید با تک روی در تمرین خودتان را به من نشان بدهید که در تیم فیکس شوید، نه، راه فیکس بازی کردن این نیست، من از بازیکنانی استفاده میکنم در خدمت کار گروهی باشند.
پیام مولایی نسب برای هواداران
اما پیام مولایی نسب به همه هواداران این بود که مثل بازی های گذشته با قدرت و پرشور و حرارت در ورزشگاه حاضر شوید و حمایت های واقعی خود را در همه حال نشان دهید و ثابت کنید که هواداران واقعی شما هستید، بخصوص اینکه الان تیم چند بازیکن جدید جذب کرده است و همه امیدواریم که با لطف خداوند و درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان و حمایت قاطع مسئولین به لیگ برتر صعود کنیم.
مولایی نسب به بچه های هیت مدیره کانون هواداران تاکید کرد الان که چند نفر از لیدرها حق حضور در ورزشگاه را ندارند یک بوق دیگر خریداری کنید تا جای خالی بقیه احساس نشود، ضمن اینکه آن چند لیدر خاطی همچنان تا دو بازی دیگر حق حضور در ورزشگاه را ندارند و باید چنان تنبیه شوند که بدانند ما با کسی شوخی نداریم.
لیدرهای اخراجی به دنبال بخشش
حتی خبر رسید که لیدرهای اخراجی برای طلب بخشش به نزد عسگری مدیرعامل باشگاه رفته بودند که عسگری گفته فقط باید توسط مولایی نسب بخشیده شوید و اجازه حضور در ورزشگاه را بگیرید. و مولایی نسب هم برای اینکه دیگران هم درس عبرتی گرفته باشند تاکید کرد فعلا باید تا دوسه بازی دیگر محروم از حضور در ورزشگاه بمانند. این افراد نباید فراموش کنند که با راه اشتباهی که رفتند با شکایت باشگاه مواجه شدند و سرو کارشان به مراجع قضایی کشید و پرونده آنها هیچگاه بسته نمی شود و همیشه مفتوح می ماند تا در صورت بروز اشتباه مجدد به شدت با آنها برخورد شود.
در پایان تمرینات روز سه شنبه بازار عکس گرفتن هواداران با برخی از بازیکنان داغ بود که اکثر هواداران با فورتو نات بازیکن سیاه چرده فرانسوی عکس گرفتند.