....و شاید خدا حافظ لیگ برتر

 

 

 

اراک همیشه سکوی پرتاب تیمهای ناکام

 

 

      لوگوی گسترش فولاد تبریز - کانون هواداران ورزش اراک       

 

     گسترش فولاد        شهرداری اراک

 

 

                                                                                           

 

روز شنبه ۱/۱۱/۹۰ هفته پانزدهم ليگ دسته اول فوتبال باشگاههای ايران در گروه اول هفته پايان بد بياری ها و شكست طلسم ناكامی های تيم گسترش فولاد برابر حريفان و  ادامه بد بیاری های تیم فوتبال شهرداری اراک بود.
به گزارش روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد تبريز، در اين هفته تيم قدر و قدرتمند شهرداری اراک در ورزشگاه پير باغشمال تبريز (تختی) ميهمان آبی پوشان گسترش فولاد بود.

 

گل :   پیمان رنجبری (۴۴) گسترش فولـاد

داور:  اشکان خورشیدی   کمک ها: محمدرضا مدیرروستا ،جهانبخش آرمان

 

اخطار : ابوالفضل قربانی ، ابوالفضل کمانی، آرش روشنی پور، مصطفی عاقلی ( شهرداری)  میثم رضا پور (گسترش فولـاد)

 

ورزشگاه : باغشمال (تختی)    تماشاگر:  حدود ۱۰۰ نفر

 

بهترین بازیکن میدان :   ؟؟؟؟؟؟؟

 

بازیکنان گسترش فولـاد تبریز

 

بازیکنان شهرداری اراک

 

 

گزارش بازی

 

اين بازی در كارنامه گسترش فولاد بعنوان يک ديدار كاملا بياد ماندنی و نقطه عطف برای ضيائی و شاگردانش بود كه نتيجه ی سه امتياز آن می توانست حكم سكوی پرتابی را در بر داشته باشد و چنين نيز شد.

45 دقيقه اول بدبياری گريبانگير آبی پوشان تبريزی بود و پس از اينكه چندين بار مهاجمان اين تيم دروازه شهرداری اراک را نتوانستند باز كنند ،تلاشهای تيم ميزبان در دقيقه 44 روی كرنر ميثم رضاپور و ضربه سر پيمان رنجبری كفه ترازو به سود گسترش فولاد به حركت درآمد و ميزبان يک بر صفر از حريف پيش افتاد.

 

یک گل آفساید و یک توپ به دیرک برای شهرداری

در نیمه دوم بازیکنان شهرداری با فشار زیاد روی دروازه گسترش فولاد 4 موقعیت خطرناک خلق کردند در یکی از این موقعیت ها مسعود حق جو در دقیقه 63 توپ را وارد دروازه حریف نمود که به دلیل اعلام آفساید توسط کمک داور پذیرفته نشد. در دقیقه 90 نیز مصطفی عاقلی در یک موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت و بدلیل شرایط نامساعد زمین ، مصدوم شد واز زمین خارج شد و به این ترتیب گسترش فولاد در در کمال ناباوری با تک گل این دیدار موفق به کسب 3 امتیاز این دیدار شد تا شهرداری اراک با دست خالی تبريز را ترک کرده و بدين ترتيب گسترش فولاد با این سه امتياز شيرين با 4 پله صعود خود را به رده دهم رسانيد و اميدواری در دل دوستداران اين تيم بارور شد.

 

شهرداری همچنان باخت تا از یک مدعی صعود در اول فصل به یک مدعی سقوط در ادامه فصل تبدیل شود. از قبل هم پیش بینی می شد که بازی سختی در تبریز در انتظار اراکی هاست که همان هم شد تا فوتبال اراک طی ۱۰ سال اخیر در تبریز و مقابل تیم های مختلف این شهر فقط نتیجه مساوی و یا شکست کسب کند، البته تنها پیروزی خاطره انگیز اراکی ها در تبریز توسط تیم صنایع اراک در سال ۸۲ بود که با نتیجه ۲ بر یک تراکتور سازی را در تبریز شکست دادیم شکست دادیم.