تقدیر ناظر بازی از برخورد هواداران فهیم اراکی

 

 

فولاد یزد - شهرداری اراک 90 - کانون هواداران ورزش اراک

 

ناظر بازی شهرداری اراک و فولاد یزد از نحوه برخورد تماشاگران فهیم اراکی در این بازی تقدیر و مراتب گزارش خور را به فدراسیون فوتبال اعلام کرد.

" محرابی" ناظر این بازی در پیکار روز جمعه شهرداری اراک  با فولاد در ورزشگاه شهید نصیری یزد که با حاشیه هایی همراه بود عملکرد و برخورد تماشاگران اراکی را قابل تقدیر دانست.

شایان ذکر است در این بازی برخی از تماشاگران یزدی با ایجاد اختشاش و بی نظمی سعی در بر هم زدن جو ورزشگاه داشتند و با اهانت به برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال شهرداری اراک ؛ به دنبال متشنج کردن جو ورزشگاه بودند. اما در این میان هواداران فهیم اراکی با تشویق های بی امان خود در مقابل هواداران تیم یزد، از ایجاد جو نا آرام جلوگیری کرده و تنها به تشویق تیم خود بدون هیچ گونه بی احترامی و یا اهانت پرداختند.

گویا در سایت رسمی باشگاه فولاد یزد اینطور قلمداد شده بود که در بازی رفت دو تیم در اراک، یزدی ها تحت فشار روانی و شعارهای هواداران اراکی قرار گرفتند و بازی را باختند، و سایت فولاد قصد داشت با هوچی گری بی مورد در مورد این قضیه جو نا آرامی را توسط تماشاگران یزدی علیه اراکی ها رقم بزند.