خداحافظ لیگ برتر .....

 

 

 

پیام آخرین امید شهرداری را گرفت

 

 

                            

 

      شهرداری اراک          پیام مخابرات فارس

 

 

                                                   

 

بیستمین هفته مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور هم در شهرهای مختلف برگزار شد و در یکی از این دیدارها تیم شهرداری اراک که هنوز روی کاغذ شانسی برای صعود داشت در بازی مقابل مهمان قعر جدولی خودش شکست خورد تا شوک بد دیگری به هوادارانش وارد کرده باشد.

 

گل :  محسن رزم پوش (۸۷)  پیام فارس

 

داور : جمشید محمدی    کمک ها :  مهدی شفیعی ، امراله طراح

 

 

اخطار :  صابر ميرقربانى ، مسعود حق جو  (شهردارى اراک) 

محسن رزم پوش ( پيام مخابرات)

 

ورزشگاه:  امام خمینی اراک    تماشاگر :  حدود ۲۰۰۰ هزار نفر

 

بهترین بازیکن میدان:   .............

 

 

بازیکنان شهرداری اراک

 

سعيد ابراهيم پور، ميلاد درخشان، مسعود حق جو، رسول ميرطرقى، پائولينو ودرسون (۷۵ آرش روشنى پور)، مصطفى عاقلى (۸۲ على رضوان گران)، صابر ميرقربانى، حامد بصيرى، محمود پوراسدالله، سعيد لطفى و حسين احمدلو (۵۸ حسين كيانى)
سرمربى: نادر دست نشان

 

 

بازیکنان پیام مخابرات

 

جليل قبانورى، سعيد نصيرى، على جوكار (۶۴ روح الله چوپان)، خسرو رشيدى، حميدرضا فرحناک، فردين زارع، مارين پيريچ (۴۴ فرزاد رضايى)، كامران شايسته، محسن رزم پوش، هادى مرادى و بهمن داستانى (۸۰ سهيل نيک نام)
سرمربى: اصغر اكبرى

 

 

گزارش بازی

 

نيمه اول اين ديدار بيشتر در ميانه ميدان دنبال مى شد و با وجود اينكه به نظر مى رسيد شاگردان دست نشان با توجه به ميزبانى بازى بهترى را ارائه دهند، بيشتر توپ و ميدان در اختيار تيم پيام مخابرات فارس بود.

در نيمه دوم حملات پيامى ها ادامه پيدا كرد اما اين حملات اثرى روى نتيجه نداشت تا اينكه شهردارى اراک در دقايق پايانى جلو كشيد و شاگردان اصغر اكبرى توانستند روى يک ضد حمله و با حركت هوشيارانه محسن رزم پوش  و ضربه زمينى او به گل رسيدند. اين ديدار با همين نتيجه به پايان رسيد تا شاگردان دست نشان يک شكست خانگى را در كارنامه خود ببينند و اصغر اكبرى مربى با دانشى كه معمولا تيم هاى كم بضاعتى را در اختيار مى گيرد به يک نتيجه ارزشمند دست يابد.

 

حواشی بازی

 

تعداد تماشاگران در این دیدار  نسبت به بازی های  گذشته شهرداری در این فصل بسیار کمتر شده بود و خیلی از هوادارانی که در بازی مقابل شهرداری بندرعباس سنگ تمام گذاشته بودند در این دیدار به ورزشگاه نیامدند و در این بازی حساس تیم خود را تنها گذاشتند.

 

بعد از گلی که وارد دروازه شهرداری شد خیلی از تماشاگران سریعا ورزشگاه را ترک کردند و نماندند تا آخر بازی را ببینند. و عده ای هم شعارهای مختلف و بدی را علیه دست نشان سر دادند.

 

امروز مانند برخی از دیدارهای گذشته همچنان بین لیدرهای باشگاه هماهنگی وجود نداشت و بعد از شروع نیمه دوم بین آنها دو دستگی ایجاد شده بود و هرکسی ساز خودش را می زد.

 

بازی نا متعادل برخی از بازیکنان شهرداری در طول جریان مسابقه صدای اعتراض هواداران را چندین و چندبار درآورد. مصطفی عاقلی بازیکن ریزنقش و تکنیکی شهرداری که در نیم فصل دوم از صنعت ساری به شهرداری آمد، روی حرکت پاس پشت پا خیلی اصرار داشت و گویا این نوع پاس دادن را خیلی دوست دارد اما چند بار در طول این مسابقه در هنگام دادن پاس پشت پا دچار اشتباه شد و چندین بار توپ خودش را از دست داد که همین امر یکی از دلایل اعتراض هواداران شده بود.

 

حمیدنشاط جو سنگربان اصلی تیم شهرداری به دلیل نگرفتن مابقی طلب خود از باشگاه ، قهر کرده بود و در این دیدار حضور نداشت.