بازی سیاسی برای رای یا واقعیت؟

 

 

بحث داغ انتقال دوباره نفت به اراک

 

 

 تیم نفت تهران - کانون هواداران ورزش اراک

 

اخبار رسیده از منابع موثق حكایت از آن دارد كه تیم نفت به زودی به اراک منتقل خواهد شد، این خبر به خاطر حفظ روحیه تیم شهرداری برای صعود به لیگ برتر تاكنون رسانه ای نشده بود ولی با قطعی شدن عدم صعود این تیم این خبر را در اختیار خوانندگان عزیز قرار دادیم...

 

نماينده مردم اراک و كميجان در مجلس شورای اسلامی تاكيد كرد: انتقال تيم فوتبال نفت تهران به استان مركزی بر اساس مصوبه دولت قطعی است.

سيد احمد لطفی آشتيانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ايرنا در پاسخ به برخی اخبار منتشر شده در خصوص انتقال نيافتن تيم نفت تهران به استان مركزی اظهار داشت: به نظر نمی رسد كه يک كارمند وزارت نفت بتواند از اجرايی شدن مصوبه دولت جلوگيری كند.

وي با بيان اينكه آقاياني در مجموعه نفت هستند كه برخلاف مصوبه دولت عمل می‌كنند، افزود: بر اساس مصوبه آبان ماه سال گذشته دولت، انتقال تيم فوتبال نفت به اراک قطعی شده است و شركت ملی نفت بايد هزينه‌های انتقال اين تيم به اراک را پرداخت كند.

نماينده مردم اراک و كميجان در مجلس ادامه داد: قرار نيست كه يک كارمند از مجموعه شركت نفت به دلايل خاصی برخلاف مصوبه دولت حرف بزند و عمل كند.

لطفی آشتيانی خاطرنشان كرد: نمی‌دانم چه منافعيی برای اين آقايان از قبل اين تيم ايجاد شده است كه نمی‌خواهند اين مصوبه دولت اجرايی شود.

 

سایت کانون هواداران ورزش اراک:

حالا نکته تعجب برانگیز این است که آیا این خبر به دلیل ناکامی شهرداری اراک در لیگ یک مطرح شده است؟ و یا اینکه نمایندگان عزیز در آستانه انتخابات دوباره یاد شکوفایی فوتبال اراک افتاده اند؟

البته ما در صورت بروز این انتقال شدیدا خوشحال می شویم چون بعد از ده سال حضور، صبرو حوصله و خون دل خوردن در لیگ یک به این نتیجه رسیدیم که اراک هرگز ار لیک یگ به لیگ برتر صعود نخواهد کرد، پس همان بهتر که حاضر و آماده به لیگ برتر برویم، هرچند که سال گذشته این انتقال مورد حمایت خیلی ها نبود اما با این شرایط اسف بار در لیگ یک و بی رغبتی های مدیران شهری ما، همان بهتر که اینگونه به لیگ برتر برویم حالا بگذارید همه ایران هرچه می خواهند پشت سرمان بگویند، دیگر خسته شده ایم.

فقط امیدواریم که این بحث در این برهه زمانی جهت کسب رای برای کاندیداهای محترم و صرفا بابت کشاندن فوتبالدوستان اراکی به پای صندوق رای با وعده های توخالی نباشد چون در مورد رای و انتخابات همه دارای این شعور سیاسی هستند که برای آینده کشور و شهرشان احساس مسئولیت کند.