گفته های حنطه بعد از بازی با ابومسلم:

 

 

هفت بازیکن اصلی ام رو نداشتم

 

 

 کانون هواداران ورزش اراک

 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک پس از تساوی تیمش در مقابل ابومسلم خراسان در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوبی بود و به هر حال هفت بازیکن اصلی‌ام را در اختیار نداشتم و با یک تیم تقریبا هندبالی و نصفه به مشهد آمدم و در این دو روز روی آن‌ها کار کردم اما کمک‌هایم ترکیب اصلی را چیدند.

خداداد عزیزی پس از تساوی خانگی ابومسلم، با گلایه از خبرنگاران حاضر به مصاحبه نشد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک پس از تساوی تیمش در مقابل ابومسلم خراسان در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوبی بود و به هر حال هفت بازیکن اصلی‌ام را در اختیار نداشتم و با یک تیم تقریبا هندبالی و نصفه به مشهد آمدم و در این دو روز روی آن‌ها کار کردم اما کمک‌هایم ترکیب اصلی را چیدند.

وی تصریح کرد: ابومسلم تیم خوبی است و در بیرون از استان خیلی خوب بازی می‌کند اما در داخل خوب نتیجه نمی‌گیرد.سرمربی اسبق تیم فوتبال ابومسلم خراسان اضافه کرد: اگر تا هفته دهم سرمربی ابومسلم بودم، به طور میانگین در هر بازی دو امتیاز می‌گرفتم و اگر هم می‌دانستم قرار است در همان بازی اول از ابومسلم بروم، مطمئن باشید این تیم را نمی‌بستم و به مدت 6 ماه با این تیم کار نمی‌کردم.حنطه ادامه داد: در هفته اول لیگ دسته اول تا دقیقه 91، یک بر صفر در یزد جلو بودیم اما اتفاقاتی افتاد و یک بازیکن مشکلی داشت که از همان ناحیه آسیب خوردیم و این باعث شد دو گل دریافت کنیم.سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک در مورد علت اصلی عدم صعود تیم فوتبال ابومسلم خراسان به لیگ‌برتر عنوان کرد: 40 درصد کادر فنی در این نتایج تاثیرگذار خواهد بود ولی 60 درصد دیگر مسائل موثر است و مطمئن باشید ابومسلم با من به لیگ‌برتر صعود می‌کرد چون تیم خوبی بسته بودم؛ خداداد عزیزی باید خودش ابومسلم را می‌بست و نمی‌تواند با این تیم نتیجه بگیرد.

حنطه در مورد منشوری بودن خود و عدم صدور کارت مربیگری از سوی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: همین الان برگه‌ای در اختیار دارم که از سوی فدراسیون فوتبال و شخص علیپور صادر و در آن اعلام شده که می‌توانم در تیم فوتبال شهرداری اراک به عنوان سرمربی فعالیت کنم.

 

خداداد عزیزی:

 

خداداد عزيزی پس از تساوی خانگی ابومسلم، با گلايه از خبرنگاران حاضر به مصاحبه نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان، سرمربی تيم فوتبال ابومسلم خراسان در حالی که عصبانی بود، در توضيح دليل اين کار خود خطاب به خبرنگاران گفت: وقتی داوران در اين شهر درست عمل نمی‌کنند، هيچکدام از خبرنگاران صدايشان درنمی‌آيد.

وی افزود: امروز با هيچکدام از دوربين‌های صدا و سيما و گزارشگران آن مصاحبه نمی‌کنم؛ نمیدانم چطور می‌گويند سه ساعت پشت رختکن تيم ابومسلم منتظر می‌مانند اما خداداد مصاحبه نمی‌کند.

عزيزی تصريح کرد: اين‌ها کذب محض است و به جای اينکه تيم شهرتان را حمايت کنيد، به دنبال خراب کردن جوانان مشهدی هستيد.

سرمربی تيم فوتبال ابومسلم خراسان اضافه کرد: نمی‌خواهم جواب رسانه‌های استان را بدهم و مجبور نيستم؛ چرا 8 ميليون تومان برای پخش بازی‌های خانگی بايد بدهيم وقتی که اين حق طبيعی هواداران هست که حتی در خانه خود اين بازی ها را تماشا کنند.