علی حنطه : خودم را اراکی میدانم
علی حنطه : خودم را اراکی میدانم

آقای حنطه با عرض سلام و خیر مقدم خدمت شما ، مختصری از خودتان وسوابق کاریتان بفرمایید:
در ابتدا سلام عرض میکنم خدمت همه ی مردم شریف استان مرکزی خصوصا شهر اراک ؛ در سال 1379 فوتبال را کنار گذاشتم وسابقه ی کمک مربیگری آقایان فیروزکریمی ، فرهاد کاظمی ، اکبرمیثاقیان و خداداد عزیزی و سرمربی گری تیمهای پیام خراسان ، ابومسلم را دارم و البته با تیم پیام خراسان موفق به صعود به لیگ برتر شدیم ودر لیگ برتر نیز سرمربی ابو مسلم بودم. در اوایل امسال نیز با ابومسلم بودم و تیم ابو مسلم را بستم ولی به علت اختلافاتی که با این باشگاه داشتم از ابومسلم جدا شدم.
آقای حنطه با چه هدفی به اراک آمدید؟
همانطور که میدانید شغل من ، مربیگری است و عاشق کارم هستم ؛ از طرفی شهر اراک مسئولین دلسوزی دارد که صادقانه برای این شهر تلاش میکنند و من همیشه دوست دارم در جایی فعالیت کنم که صداقت حاکم باشد تا بتوانم با قدرت کارم رو به سرانجام برسانم. از طرف دیگر فوتبال اراک ، تماشاگران دلسوزی و نیز امکانات خوبی دارد و میتوان با یک تلاش گروهی این تیم را به یک دسته بالاتر رساند.
با توجه به اینکه شش هفته تا پایان این فصل باقی مانده و شهرداری هنوز فرصت بالانشینی در جدول را دارد ، آیا مردم اراک امیدوار باشند؟
با توجه به اینکه فقط شش بازی تا پایان فصل باقی مانده است من تمام تلاشم را خواهم کرد تا به نحو آبرومندی این فصل را به پایان برسانم و به پلی آف برسیم اما این نکته را باید در نظر داشت که در لیگ یک هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و فوتبال است و هزار مسئله و ما شش بازی سنگین پیش رو داریم و امتیازات به سختی به دست می آیند چون تیمهای بالای جدول هدف صعود دارند و تیمهای پایین نیز برای جلوگیری از سقوط میجنگند. به مردم اراک این قول را خواهم داد که در فصل بعد همین موقع جشن صعود به لیگ برتر را در اراک خواهیم گرفت.
اولین بازی با تیم قبلی خودتان است این بازی را چطور ارزیابی میکنید و چقدر برای شما اهمیت دارد؟
این بازی برای شخص من خیلی اهمیت دارد ودر حال حاضر خودم را اراکی میدانم و تمام توانم را خواهم گذاشت تا حق مردم اراک را ادا کنم وبا توجه به اینکه تیم ابومسلم را شخصا بسته ام و شناخت خوبی از این تیم دارم ، در این زمینه مشکلی نخواهم داشت.