کسر سه امتیاز از تیم فوتسال همیاری اراک

 

 

متاسفانه از طریق سایت های دیگر خبردار شدیم که با رای کمیته انضباطی، نتیجه بازی تیم های همیاری اراک و مس رفسنجان به سود مس رفسنجان صادر شد .موضوع از این قرار بود که همیاری از یک بازیکن غیر مجاز استفاده کرده بود .

این دیدار از هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال بود که هفته گذشته در مورخ ۲۳/۴/۹۱ در سالن دانشگاه فلق اراک برگزار شد که تیم همیاری با سختی و نتیجه نزدیک ۵ بر ۴ تیم قعر نشین مس رفسنجان را شکست داد، اگر این رای قطعی و صادر شود مطمئنا در پایان فصل برای همیاری مشکل ساز خواهد شد.

 

منبع خبر: باشگاه بیمه حدیث قزوین

 

این خبر برگرفته از وبلاگ خبری باشگاه بیمه حدیث قزوین بوده است و سایت هواداران ورزش اراک هیچگونه مسوولیتی در این باره ندارد.

 

 

اما در همین ارتباط با یکی از اعضای هیات فوتبال استان مرکزی تماس گرفتیم که این خبر را تکذیب کردند و گفتند که هنوز هیچ نامه ای از طرف کمیته انضباطی به هیات فوتبال استان مرکزی ارسال نشده و احتمالا هنوز جلسه ای در این رابطه در کمیته انضباطی تشکیل نشده است و نمی دانیم سایت های مرجع خبر بر چه اساسی این خبر را درج کرده اند!

جالب اینکه از همین تیم مس رفسنجان هم در هفته سیزدهم مسابقات سه امتیاز خانگی اش به دلیل رفتار غیر ورزشی بازیکنان این تیم کسر و به حساب پکیج ایساتیس یزد رفت.

در ضمن در جدول رده بندی که توسط سایت های دیگر تنظیم شده است این 3 امتیاز از اراک کسرو به مس اضافه گردیده است . همچنین با شکست سنگین همیاری در هفته پانزدهم که در زمین مقاومت چهال مهال و بختیاری رقم خورد این تیم صدر جدول را از دست داد و با ۴ امتیاز کمتر نسبت به تیم برق شیراز در رده دوم ایستاد، ضمنا تفاضل گل همیاری هم به شدت کاهش یافت و به منفی ۴ رسید که این نیز نگران کننده است.