مولایی نسب : زمان از دست رفته برای فعالیت تیم شهرداری جبران ناپذیر است
مدیرعامل کانون هواداران ورزش اراک گفت:
زمان از دست رفته برای شهرداری جبران ناپذیر است
مدیرعامل کانون هواداران ورزش اراک گفت: زمان از دست رفته برای فعالیت تیم فوتبال شهرداری اراک در مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور جبران ناپذیر است.
سید عماد مولایی نسب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیاری از تیم های حضور یافته در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور کادر فنی و بازیکنان را انتخاب و اردوهای آمادگی خود را در داخل و خارج کشور برگزار کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: بسته شدن تیم فوتبال شهرداری اراک در دقیقه ۹۰ به صلاح این تیم نیست بلکه باید هر چه سریع تر تکلیف باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری، مدیرعامل، سرمربی، کادر فنی و اعضای تیم فوتبال این باشگاه مشخص شود.
رییس کمیسیون عمران و فنی شورای اسلامی شهر اراک بیان کرد: این شورا در سال جاری اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی برای باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک تصویب کرده که این مبلغ به تائید فرمانداری شهرستان رسیده است.
مولایی نسب ادامه داد: اعضای شورای اسلامی در نظر دارند با حمایت تیم ها، ورزش پایه در شهر اراک بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا برای بازیکن سازی و سرمایه گذاری آینده تیم ها با مشکل مواجه نشویم.
وی خاطر نشان کرد: ساختار سازی دقیق و علمی در ورزش شهر اراک ضروری است و این موضوع مورد توجه جدی اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.
مدیرعامل کانون هواداران ورزش اراک تاکید کرد: فعالیت شهرداری ها در ورزش امری ستودنی است و این مهم در همه شهرهای مختلف کشور در حال انجام است.
مولایی نسب یادآور شد: در مسابقات فوتبال جام آزادگان (لیگ دسته اول) امسال بر اساس نظر سازمان لیگ از هر گروه چهار تیم به دسته دوم سقوط می کند این در حالی است که در سال های گذشته تنها دو تیم سقوط می کرد.
وی اظهار کرد: سقوط چهار تیم از دسته یک مسابقات فوتبال کشور زنگ خطری برای تیم شهرداری اراک است که باید هر چه سریع تر برنامه های خود را عملیاتی و فعالیت تیم آغاز شود.