هفته اول لیگ دسته یک (92 _ 91) پیروزی شهرداری در گام نخست
پیروزی با یک نیمه تهاجمی و یک نیمه دفاعی
شهرداری گام اول را با پیروزی پشت سر گذاشت

شهرداری اراک گل گهرسیرجان

گل :
محسن حنیفی (۱۷) شهرداری اراک
داور: وحید کاظمی
کمک ها: اکبر عظیم پور ، غلام تیموری
اخطار : میلاد رخشان، سعید بیگی، جواد آشتیانی، محسن الیاسی (شهرداری)
مصیب چگینی ، امین صابر (گل گهر)
ورزشگاه : امام خمینی تماشاگر: حدود ۵۰۰ نفر
بهترین بازیکن میدان : محسن الیاسی (باتشکر از محسن حنیفی) هردو شهرداری
بازیکنان شهرداری اراک
محسن الياسى، محمد صفرى، حامد بختيارى (۵۹ ناصر نادرى)، جواد آشتيانى، ميلاد درخشان، محسن حنيفى، مهدى كريمى، حميد شرفى (۸۰ وحيد گودرزى)، سعيد بيگى، مجتبى قربانى و محمود ندايى(۷۲ بهنام حبيبى)
سرمربى: حميد جعفرى
بازیکنان گل گهرسیرجان
مجيد غلامى، ميلاد صادقيان، مجيد همتى، محسن ترهانى (۸۳ محمد يارى)، محمد شريف زاده، مختار جمعه زاده، حميد صفرى، حميدرضا حاتمى، محمد شادكام، مصيب چگينى (۷۰ امير صابر) سجاد عسكرى (۷۰ امير محمود آبادى)
سرمربى: قاسم شهبا
گزارش بازی
تیم فوتبال شهرداری اراک امروز پنجشنبه ۲۳/۶/۹۱ در نخستین پیکار خود در مقابل مهمانش تیم گل گهر سیرجان به برتری دست یافت.
تیم فوتبال شهرداری در یک مصاف دیدنی توانست با گل زود هنگام محسن حنیفی در دقیقه 7 بازی از روی یک پرتاب اوت گل برتری را وارد دروازه حریف کند.
شهرداری اراک در این بازی می توانست در دقیقه چهل با شوت از راه دور سعید بیگی به گل دوم خود نیز دست یابد که دروازه بان حریف به زیبایی آن را مهار کرد .
شهرداری پس از گل برتری خود ، به دفاع همه جانبه پرداخت و نیمه اول این پیکار با همان نتیجه یک بر صفر به سود شهرداری پایان یافت .
نیمه دوم بازی با حملات تیم گل گهر سیرجان همراه بود که شهرداری با یک بازی بسته و منطقی و درخشش دروازبان و خط دفاعی خود مانع گلزنی حریف شود و اکثر دقایق نیمه دوم توپ در میانه میدان و محوطه شهرداری در جریان بود. در این نیمه دوم تیم شهرداری هیچ موقعیتی گل و یا حمله ای نداشت و به دفاع مطلق پرداخت و چشم به ضدحملات دوخته بود.
تیم فوتبال شهرداری اراک در ادامه بازی با بازیکنان جوان خود به ویژه در خط دفاعی توانست بازی را به سود خود به پایان ببرد و گل گهر نیز تا دقایق انتهایی بازی بر فشار خود بر دروازه شهرداری می افزود.
میلاد رخشان در دقیقه 7 ، سعید بیگی در دقیقه ۴۰ ، جواد آشتیانی در دقیقه 60 و محسن الیاسی در دقیقه ۷۵ بازی بازیکنان تیم شهرداری بودند که از داور کارت زرد دریافت کردند.
امامصیب چگینی و امین صابر هم از تیم گل گهر سیرجان به ترتیب در دقایق ۴۲ و 70 بازی با کارت زرد داور جریمه شدند.
حواشی بازی
از این دیدار حدود پانصد نفر تماشاگر دیدن کردند. بیشتر هواداران در نیمه مقابل جایگاه و زیر افتاب بسیار گرم به تشویق و تماشای بازی پرداختند.
در بین دو نیمه توسط بلندگوی ورزشگاه از طرف مقامات باشگاه شهرداری از تعدادی زحمت کشان و هواداران تقدیر شد و از هوادار احمد قاسمی که فصل گذشته در بازی پیکان و شهرداری دچار آسیب دیدگی شدید شده بود به صورت ویژه تقدیر به عمل آمد.
تشویق ها خیلی پر حرارت و هماهنگ نبود، اما تمامی کسانی که به عنوان لیدر فعالیت می کردند حضور داشتند. گرمای هوا باعث اعتراض تعدادی از هواداران شده و عده ای هم به همین بهانه نشسته و دنبال سایه می گشتند و نای تشویق را نداشتند.
در نیمه دوم که تیم شهرداری به دفاع مطلق پرداخته بود خط دفاعی تیم شهرداری روزی عالی را سپری کرد و محسن الیاسی گلر بلند قامت شهرداری یک روز بسیار عالی را گذراند و چندین موقعیت خطرناک را دفع کرد و تمام توپ های هوایی را مهار نمود که می توان به جرات گفت پیروزی امروز تا حدود زیادی مرهون تیزهوشی و شهامت الیاسی بود. الیاسی بیشتر توپ های دریافتی را به صورت دو ضرب مهار می کرد.
در نیمه دوم هواداران اصلا از بازی تیم شهرداری راضی نبودند و هرکس نظریه ای بیان می کرد. عده ای هم به اینده تیم خوش بین نبودند زیرا تیم شهرداری در نیمه دوم کاملا دفاعی بازی کرد. البته این دفاعی بازی کردن فقط به این دلیل بود که بازی از اهمیت خیلی خاص و حیاتی برای کادر فنی باشگاه برخوردار بود زیرا با کسب پیروزی در اولین دیدار فصل و آنهم در دیدار خانگی می تواند از لحاظ روحی روانی و خیلی مسائل دیگر بسیار مهم باشد.
تمامی هواداران در نیمه دوم به ضلع جنوب غربی ورزشگاه رفتند که در حالت سایه قرار داشت. در نیمه دوم تشویق ها کاملا خوابید و گویا تماشاگران با شروع فصل همچون بعضی از بازیکنان هنوز آماده و هماهنگ نیستند.