مصاحبه قبل از بازی مربیان شهرداری و پارسه

 

 

 

 

جعفری: به سه امتیاز این بازی نیاز داریم

 

 

حمید جعفری: سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک مسابقه فردای تیمش را با توجه به شرایط دو تیم دیداری دشوار تلقی کرد.



حمید جعفری در گفتگو با پایگاه رصدگر ورزش استان مرکزی ، اوضاع تیمش را نسبتا مساعد خواند و گفت : به لطف خدا برای دیدار فردا آماده ایم و با در اختیار داشتن تمامی نفراتمان امیدواریم بتوانیم از سد پارسه عبور کنیم و برای باقی ماندن در کورس مدعیان به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرم داریم.

وی در خصوص وضعیت دو تیم در جدول مسابقات و شرایطی که برای دیدار فردا رقم خواهد خورد گفت : دو پیروزی ما و دو شکست حریف بدون شک باعث خواهد شد آنها مقابل ما بسیار با انگیزه و پر تلاش باشند و این امر ممکن است خطرساز شود چرا که ما با تیمی زخم خورده روبرو هستیم و گول دو شکست آنها را نخواهیم خورد چرا که هنوز در آغاز راه هستیم و نه دو شکست پارسه دلیلی بر ضعیف بودن آنهاست و نه دو پیروزی ما دلیل محکمی برای موفقیت در این فصل خواهد بود.به همین دلیل حواسمان را جمع خواهیم کرد و به هیچ وجه بی احتیاط وارد زمین نمی شویم چرا که تیمی برنده جدال فردا خواهد بود که اشتباهات کمتری را مرتکب شود.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال سایپای کرج در ارتباط با شناخت خود و همکارانش از تیم پارسه گفت:شناختی کلی از بازیکنان جوان تیم و کادر فنی آن داریم و علاوه بر این بازیهای قبلی آنها را نیز تجزیه تحلیل کرده ایم.

جعفری در ارتباط با دیدارهای قبلی تیمش هم گفت : در دیدار اول چندان از لحاظ تاکتیکی خوب نبودیم اما در بازی مقابل استقلال اهواز به مراتب بهتر از دیدار نخست ظاهر شدیم و در کل هرچه زمان می گذرد بهتر و هماهنگ تر می شویم.

وی در ادامه در خصوص سطح توقع مردم و اهداف این فصل شهرداری گفت:مردم قطعا علاقمند هستند نتیجه گیری تیم را ببینند و ما هم تمام تلاشمان را می کنیم تا دل مردم را شاد کنیم اما باید در حد موقعیت و امکاناتمان توقع داشته باشیم و انتظار معجزه در ذهنها بوجود نیاید بعلاوه اینکه در طول این فصل بسیار به این مردم امیدواریم و معتقدیم حمایتهای آنان به ما کمک شایانی در مسیر موفقیت خواهد کرد تا بتوانیم هر آنچه در توان داریم برای شادیشان بکار ببندیم ، خدا را نیز شکر می کنیم که تا بدین جای کار توانسته ایم مردم را راضی نگه داریم.
 
 
 
 
 
                    امامی فر: برای برد به اراک آمده ایم
 
 
 
 
 
علیرضا امامی فر: مربی تیم فوتبال پارسه تهران آخرین وضعیت تیمش را در آستانه دیدار با شهرداری اراک تشریح کرد.


بازیکن سابق تیمهای ملی ایران و پرسپولیس تهران ، در مورد بازی فردا و آخرین وضعیت تیمش گفت:با توجه به دو شکستی که در بازیهای قبل تجربه کردیم شرایط جالبی نداریم اما بسیار با انگیزه هستیم تا بتوانیم در دیدار فردا بر حریفمان غلبه کنیم و نوار ناکامی تیممان را قطع نماییم.


امامی فر در ادامه در ارتباط با روندی که تیمش در پیش گرفته گفت:با توجه به مسیر حرکتی که آقای پاشازاده برای تیم در نظر گرفته حرکت رو به رشدی را در تیم شاهد هستیم و با مرور زمان بهتر می شویم اما فعلا نتیجه نگرفتیم و امیدوار هستیم این اتفاق در آینده رخ بدهد چرا که در لیگ یک کسب امتیاز بسیار بسیار مهم است ، علی الخصوص در این فصل که شرایط فرار از سقوط با توجه به افتادن 4 تیم بسیار دشوار خواهد بود.

مربی تیم پارسه تهران در ارتباط با دیدارهای گذشته تیمش نیز گفت : در دو دیدار گذشته چندان بد کار نکردیم و حتی در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان به خوبی تاکتیکهایمان را پیاده سازی کردیم و موقعیت های بیشتری را نسبت به حریف خلق کردیم اما در زدن ضربه آخر مشکل داشتیم و به همین علت مغلوب شدیم.در کل از این دو بازی دریافتیم که با ضربات ایستگاهی مشکل داریم چرا که سه بار روی این ضربات دروازه ما باز شده است و به همین علت تمرینات ویژه ای برای پوشش این ضعف در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه شکست در دو بازی نخست انگیزه بازیکنان پارسه را برای پیروزی بالاتر می برد اظهار داشت : با توجه به شروع ضعیفی که داشته ایم و با توجه به روحیات بازیکنان جوانمان ، بسیار انگیزه داریم تا در دیدار فردا سه امتیاز را کسب کنیم و یک امتیاز ما را قانع نخواهد کرد.

امامی فر در ادامه در مورد میزان شناختی که کادرفنی پارسه از شهرداری دارند گفت : بازیهای قبلی شهرداری را بررسی کرده ایم و علاوه بر آن من از فصل گذشته هم که همراه پارسه در برابر این تیم قرار گرفته ایم شهرداری را می شناسم و فکر می کنم با آنالیزی که از دیدارهای این تیم علی الخصوص در این فصل داشته ایم تیم خوبی هستند و علاوه بر آن ورزشگاه اراک نیز از چمن خوبی برخوردار است و به نظر می رسد این شرایط دست به دست هم بدهند تا فردا فوتبال خوبی از دو تیم شاهد باشیم.

در ادامه ی مصاحبه از علیرضا امامی فر به عنوان یکی از کسانی که سالها در فوتبال ایران حضور داشته و در قامت یک کارشناس در ارتباط با فوتبال سالهای اخیر اراک و دلایل عدم توفیق آن سوال کردیم ، وی در پاسخ ما آورد:با شناختی که در سالهای اخیر چه از نزدیک و چه از تلویزیون نسبت به فوتبال شما پیدا کرده ام باید بگویم متاسفانه در شهر شما از پتانسیل صنعت برای حمایت از ورزش استفاده بهینه نمی شود و من فکر می کنم بهتر است با توجه به در اختیار داشتن این همه کارخانه شما می توانید بسیار ساده تر از نقاط دیگر کشور به سطح اول فوتبال ایران برسید اما آنطور که از ظاهر امر پیداست به علت عدم ثبات در مدیریت و همینطور بها ندادن به بخش خصوصی ، هر سال زمین می خورید و تا زمانی که نخواهید نمی توانید لیگ برتری شوید.مگر اینکه با برنامه ریزی مناسبی پیش بروید و وفاق و همدلی را در همه بخشها به فوتبالتان تزریق کنید.

منبع: رصدگر