اظهارات تند حسین جعفری

 

 درباره رییس هیات فوتبال استان مرکزی

 

 

حسین جعفری بازیکن با سابقه فوتبال اراک که در طول سالهای بازیگریش در ترکیب تیم های صنایع ، آلومینیوم ، شن سا ، همیاری و شهرداری اراک به میدان رفته است در برنامه تلویزیونی شب گذشته شبکه آفتاب به طرزی بی سابقه از عملکرد هیئت فوتبال استان مرکزی انتقاد کرد.

برنامه همگام با ورزش استان مرکزی که هر هفته پنجشنبه شبها به روی آنتن شبکه استانی آفتاب می رود دیشب و در ابتدا به صحبت پیرامون درخشش والیبالیست اراکی حاضر در تیم ملی والیبال جوانان ایران پرداخت و پس از آن رنگ و بوی فوتبال به خود گرفت.

پس از پخش قسمت های کوتاهی از بازی هفته گذشته شهرداری اراک با تیم پارسه ایرانیان و مصاحبه های مربیان و هواداران  پیرامون این بازی نوبت به میهمان برنامه رسید تا به بحث و بررسی وضعیت فوتبال استان بپردازد.در این قسمت از حسین جعفری بازیکن و کاپیتان فصل قبل شهرداری اراک به عنوان میهمان دعوت شده بود تا در مقابل علی حاجی آبادی ، مجری برنامه ، قرار بگیرد و با توجه به تجربه سال ها حضور در تیم لیگ یکی استان آخرین اوضاع شهرداری را نقد کند. وی در ابتدای سخنانش با اشاره به اینکه در تمام این سال ها همواره با مشکلات متعدد دست و پنجه نرم کرده است افزود : همواره در طی این سال ها که متاسفانه نماینده استان با نام های مختلفی حضور داشته است با مشکلات مالی عدیده روبرو بوده ایم که این مسئله باعث ضربه خوردن تیم شده است.بعنوان مثال در زمان شن سا و در طی نیم فصل اول  تیم نتایج بسیار خوبی گرفته بود اما در نیم فصل دوم به دلیل همین مشکلات مالی نتوانستیم به خواسته های خود برسیم.

جعفری زمان حضور در تیم های  صنایع و آلومینیوم را بهترین دوران ورزشی خود نام برد و اشاره کرد : یکی از دلایل موفقیت  این تیم ها را میتوان مدیریت خوب حاکم بر آنها دانست.وی ادامه داد:شهرداری اراک نیز با توجه به استخدام بازیکنان خوب و یک مربی طراز اول  میتوانست پس از سال ها رویای دیرینه این مردم را تحقق ببخشد اما  سو مدیریتی  که از جانب عسگری مدیر عامل وقت دیده میشد باعث شد تا ما نتوانیم در پایان فصل به لیگ برتر صعود کنیم.

اما کاپیتان فصل قبل تیم فوتبال شهرداری اراک در اصلی ترین بخش سخنانش مشکل اصلی فوتبال اراک را حضور سی ساله محمد رضا غفاری در راس هیئت فوتبال دانست و اضافه کرد :  قریب به سی سال است که از مدیریت آقای غفاری بر هیئت فوتبال استان مرکزی می گذرد اما متاسفانه به دلیل تنگ نظری یشان در رشد و پرورش بازیکنان اراکی  و دادن مشورت های غلط به تیم ها هر سال شاهد از بین رفتن استعداد های فوتبال خود بوده ایم اما گذر زمان حتی باعث نشده است که ایشان به فکر بازنشستگی بیفتند و دست از ریاست بکشند ، همه ما دیدیم که در دیدار مقابل پارسه مردم یک صدا علیه ایشان شعار می دادند و این یعنی مردم هم خبر دارند چه بلایی به سر فوتبال اراک آمده است.

وی ساز و کار انتخابات را برای کنار گذاشتن ایشان از هیئت فوتبال بی نتیجه خواند و خاطرنشان کرد:اتفاقی که در انتخابات مجمع هیئت فوتبال فارس اتفاق افتاد بسیار بدتر در استان مرکزی رقم خواهد خورد.

جعفری در ادامه اضافه کرد:سالهاست با این هیئت فوتبال به جای پیشرفت پسرفت می کنیم و وقت آن رسیده که با جوانگرایی در این هیئت اوضاع فوتبال روبراه شود ، این صحبت شخصی من نیست و 99 درصد فوتبالیستهای اراک با من در این مورد هم عقیده هستند.

در پایان حسین جعفری  بدترین سال فوتبال اراک را زمان همیاری دانست و علت نتیجه نگرفتن تیم را نیز به عدم مدیریت صحیح غفاری ، مدیر عامل وقت همیاری ، نسبت داد.

 
منبع: رصدگر