مصاحبه بعد از بازی مربیان شهرداری و الوند

 

 

 

 سرمربی شهرداری اراک:

 

قطعا برای پوشش بهترنقاط ضعف تلـاش بیشتری خواهیم کرد

 

alt


سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک: قطعا برای پوشش بهتر نقاط ضعف در تیم تلاش بیشتری خواهیم کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک ، سرمربی تیم فوتبال شهرداری ، پس از کسب تساوی تیمش در مقابل الوند همدان گفت: شاید در برخی از پستهای تیم،  از نظر کارشناسان و منتقدان نیاز به تقویت داشته باشیم که در صورت امکان بازیکن جدید جذب می کنیم.

"حمید جعفری " افزود: علاقمندان به فوتبال مستحضر هستند که تیم شهرداری تنها چند روز مانده به شروع لیگ بسته شده و اکثر بازیکنان تیم را جوانان بومی اراکی تشکیل می دهند و این نکته کاملا مشخص است که شهرداری ، تیم پر مهره ای نیست.

وی ادامه داد : قطعا با ادامه بازیها، روند ساماندهی و نظم تیم در تاکتیک و تکنیک رفته رفته مطلوبتر خواهد شد و انشا الله بتوانیم رضایت دوستداران ورزش را کسب کنیم.

جعفری بیان داشت: هواداران و علاقمندان ورزش کمی صبور باشند و این قول را خواهیم داد که برای نتیجه گیری شهرداری از تمام سعی و تلاش مجموعه تیم بهره خواهیم برد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک معتقد است : در زمانی که تیم بسته شد نگاهمان در درجه اول حفظ تیم از سقوط بود اما با بازیهایی که انجام داده ایم نشان دادیم که نیم نگاهی به صدر جدول هم داریم.

وی در خصوص داوری این بازی نیز گفت: در مجموع داوری بازی خوب بود اما به هر حال اختلاف نظر در خصوص قضاوت بازیها در فوتبال وجود دارد.

جعفری در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیمای استان مرکزی مبنی برنقش حواشی درعدم نتیجه گیری  تیم افزود: به حمد الله با درایت مدیر عامل محترم باشگاه و مجموعه تیم هیچ گونه حاشیه خاصی در تیم وجود ندارد و تمام بازیکنان و کادر فنی به دنبال کسب نتایج در خور شان فوتبال این شهر هستند و تا اینجای کار شهرداری نتایج ضعیفی کسب نکرده است.

 

 

سرمربی تیم الوند همدان :

 

 کفه ترازو در دیدار با شهرداری کاملا به نفع ما بود

 

alt

 

 سرمربی تیم الوند همدان گفت : کفه ترازو دردیدار با شهرداری کاملا به طرف ما بود و ما در این دیدار می توانستیم فاتح سه امتیاز بازی باشیم  اما به هر حال فوتبال همیشه بر وفق مراد نبوده و تنها یک امتیاز کسب کردیم .

" طلایی منش " در گفت و گوی اختصاصی با روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک گفت : تیم شهرداری تیم با تجربه ای نشان داده و از بازیکنان باهوش و سابقه داری بهره می برد اما بنده معتقدم می توانستیم با کمی دقت بیشتر برنده بازی باشیم .

وی ادامه اداد: از مدت ها پیش هم معتقد بودم که این بازی در اراک قطعا برای هر دو تیم مهم تلقی می شود و برای بقا در صدر جدول دو تیم نیازمند سه امتیاز هستند.

"طلایی منش " تصریح کرد: روند بازی مطلوب بود و از بازیکنانم رضایت دارم اما کمی بی دقتی در ضربات آخر مانع از نتیجه گیری الوند در این بازی شد.

سرمربی تیم الوند همدان بیان داشت: اگر شما با دقت بازی را نگاه کنید می بینید که پاس های بازیکنان الوند مداوم و با برنامه بود و در بیشتر موقعیتهای بازی توپ از زمین الوند با تلاش بازیکنان به صورت کاملا حساب شده تا پشت دروازه  شهرداری می رسید اما ضربات آخر چندان جالب نبود.

وی در خصوص داوری این بازی افزود: به نظرم داور در این بازی کاملا منصفانه سوت زد و صحنه مشکوک خاصی در نظرم نیست که مانع از نتیجه گیری دو تیم شده باشد.

طلایی منش در ادامه با توجه روند نتیجه گیری الوند در جام آزادگان بیان داشت: تیم الوند همدان تیم پر مهره ای نیست و اکثر بازیکنان آن را جوانان با آتیه و گمنام تشکیل داده اند.