خوش بحال تیمهای ضعیفی که با اراک بازی دارند

 

 

سابقه در فوتبال اراک بارها و بارها ثابت کرده که تیم های فوتبال اراک همیشه در مقابل تیمهای قعر جدولی و بدون امتیاز نقش سکوی پرتاب را ایفا کرده اند و باعث پیشرفت و حتی صعود آن تیمها شده اند. چرا باید تیم فوتبال اراک اینگونه باشد؟ یا ما ضعیف هستیم یا تیم های حرف خیلی خوش شانس!!!!

ماشین سازی تبریز تیمی که در این فصل به همه امتیاز داده است در مقابل اراک قد علم کرده و سه امتیاز میگیرد، مانند تیم آلومینیوم اراک در سال ۱۳۸۵، در آن سال تیم سپاهان نوین اصفهان تا هفته هشتم بدون امتیاز در قعر جدول بود اما به محض اینکه به آلومینیوم اراک رسید به اولین برد خودش دست یافت و جالب اینکه همان سال سپاهان نوین به لیگ برتر صعود کرد.

به نظر می رسد که طلسم وحشتناک فصل پیش که هشت هفته دامن شهرداری را گرفته بود امسال هم به سراغ این تیم آمده است، پارسال تیم شهرداری اراک با نادر دست نشان از بازی رفت نیم فصل اول در تهران مقابل پیکان تهران که به تساوی بدون گل انجامید تا بازی برگشت مقابل پارسه تهران در نیم فصل دوم که در نهایت طلسم گل نزنی و نبردن شهرداری شکست به مدت هشت هفته یا شکست می خورد یا تساوی می کرد و هیچ گلی هم نمی زد. همان هشت هفته باعث ناکامی کلی تیم شهرداری در فصل پیش شد و همه رشته های این تیم و هوادارانش را پنبه کرد.

گویا امسال هم طلسم ما از بازی پارسه تهران به اینطرف شروع شده است، زیرا پارسه هم اولین امتیازش را از شهرداری اراک دشت کرد. خوش بحال تیمهای ضعیفی که با شهرداری اراک بازی دارند!!!!