مولـایی نسب همچنان خواستار حمایت هواداران شد
مولـایی نسب همچنان خواستار حمایت هواداران شد

روز چهارشنبه ۱۷/۸/۹۱ سید عماد مولـایی نسب مدیر عامل کانون هواداران ورزش اراک با حضور در تمرینات تیم فوتبال شهرداری ضمن تماشا و نظارت بر عملکرد کادر فنی و بازیکنان تیم بار دیگر علاقه خود را به فوتبال و تیم شهرداری نشان داد.
مولـایی نسب جزو معدود مدیران سیاسی می باشد که با برخورداری از سمت دولتی و مشغله های امور شهری اما همیشه با جدیت و علـاقه فراوان پی گیر اخبار ورزشی و عملکرد نمایندگان اراک در رشته ها و لیگ های مختلف بوده است.
مولـایی نسب در پایان جلسه تمرینی روز چهارشنبه در جمع چند تن از هواداران حاضر شد و ضمن خوش و بش کردن با آنها، به همه افراد حاضر در جمع یک اسکناس خرد به عنوان عیدی عید قربان و به نیت تبرک اهدا کرد.
مولـایی نسب از هواداران در خواست کرد و گفت اکنون که با پیروزی در بازی قبلی، تیم شهرداری تا حدودی از بحران خارج شد و کمی از منطقه خطر دور شد باید همچون همه بازیهای گذشته که هواداران فهیم و خونگرم اراکی با حضور پرشور خود در ورزشگاه به تشویق تیم محبوب خود می پرداختند باز هم این روند را ادامه دهند چرا که تیم شهرداری هنوز در ابتدای راه است و با صدر و انتهای جدول به یک اندازه اختلاف امتیازی دارد و این فاصله تا صدر جدول مطمئنا با انجام برخی از موارد دیگر قابل جبران خواهد بود و این بار هم بستگی به اتحاد و همدلی و حضور پرشور شما هواداران عزیز دارد، چرا که می توانید با حضور عظیم و یک پارچه خود تیم شهرداری را به قله موفقیت برسانید تا تیم شهرداری بتواند این فاصله اندک امتیازی را جبران کند و همچنین عکس قضیه نیز اگر حمایتی از طرف شما هواداران انجام نشود ممکن است این اختلاف اندک امتیازی با انتهای جدول نیز محقق شود و تیم شهرداری به جای صعود به طرف صدر جدول به سمت قعر جدول برود، پس بنده برادرانه و دوستانه از همه فوتبالدوستان عزیز اراکی درخواست میکنم که ضمن حمایت پرشور از تیمشان در بازی با نفت مسجد سلیمان، در بازیهای بعدی نیز تیم خود را به هیچ وجه تنها نگذارند و مطمئن باشند مزد کارشان را خواهند دید زیرا این تیم فقط متعلق به خود مردم می باشد نه کس دیگری.