مصاحبه قبل از بازی مربیان شهرداری اراک و نفت مسجد سلیمان _ 91
مصاحبه قبل از بازی مربیان شهرداری و نفت
سرمربی تیم شهرداری اراک:
برای پیروزی در مسابقه فردا بسیار با انگیزه هستیم
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک از انگیزه بالای شاگردانش برای پیروزی در دیدار فردا خبر داد.
حمید جعفری عصر امروز در مصاحبه اختصاصی با پایگاه رصدگر ورزش استان مرکزی افزود : تیم یکدستی را در مقابل خود می بینیم که با نتایج خوبی که کسب کرده برای خود شخصیت مناسبی ساخته است اما ما نیز با پیروزی هفته گذشته مشکلات را فراموش کرده ایم و به اوضاع روحی مناسبی دست پیدا کرده ایم ، از سوی دیگر صدرنشینی تیم نفت باعث شده بازیکنانمان انگیزه ای مضاعف برای پیروزی در دیدار فردا داشته باشند.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال سایپای تهران هدف تیمش در مسابقه فردا را نیز پیروزی خواند و اظهار داشت:بسیار امیدواریم آنالیزهای ما از بازی حریف جواب بدهد و بتوانیم سربلند از میدان بیرون بیاییم.ضمن اینکه از اهمیت این مسابقه در رسیدن به بالای جدول اطلاع داریم و می خواهیم با کسب پیروزی در این مسابقه اختلافمان را با صدر کمتر و کمتر کنیم و می دانیم برد هفته گذشته می تواند یک شروع خوب برای حرکت رو به جلوی تیممان باشد.
حمید جعفری در ارتباط با غایبان تیمش در دیدار فردا هم اضافه کرد:برای مسابقه فردا بازیکن محرومی نداریم اما محمود ندایی و احمد پاسی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی ما نخواهند بود.
سرمربی شهرداری در پایان از هواداران تیمش تقاضای حمایت بیش از پیش کرد و گفت : این تیم از جوانان همین شهر تشکیل شده است که این جوانان فرزندان همین مردم هستند.از آنها می خواهم برای حمایت از فرزندان خود یکدل باشند و در هر شرایطی از این جوانان حمایت کنند و مثل همیشه یار و یاور تیممان باشند.وی ادامه داد:متاسفانه در هفته های گذشته عده ای با شیطنتهای خود موجب به هم ریختن جو استادیوم شدند و با کمک افرادی که نباید هوادار نامیده شوند بر تیم ما فشار وارد کردند و مشکلی بر مشکلات تیم افزودند اما بدین وسیله از هواداران واقعی شهرداری می خواهم که همچنان خویشتن دار باشند و از جوانان اراک تماما" حمایت کنند.
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان:
تیم فوتبال شهرداری اراک هنوز به حقش نرسیده است
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مسابقه با شهرداری اراک را دیداری بسیار دشوار خواند و گفت نتایج شهرداری اراک گویای وضعیت این تیم نیست.
زوران اسمیلسکی ، عصر امروز در مصاحبه اختصاصی با پایگاه رصدگر ورزش استان مرکزی افزود : با توجه به اینکه شهرداری در خانه خوب نتیجه نگرفته و فشار هوادارانش را احساس می کند تلاشی مضاعف را ارائه می دهد و همین امر کار ما را مقابل این تیم دشوار می کند.
وی در ادامه شهرداری اراک را تیم بسیار خوبی خواند و گفت : آنها در بازیهای گذشته به حق خود نرسیده اند و به اندازه ای که خوب بوده اند نتایج خوبی نگرفته اند ضمن اینکه آنها 6 گل خورده و 6 گل زده اند که نشان می دهد خط دفاعی بسیار خوبی دارند گرچه در حمله هم چندان موفق نبوده اند اما حضور چندین بازیکن باسابقه لیگ برتری در این تیم از آنها تیم خطرناکی ساخته استنباید از این نکته غافل شد که نماینده اراک تیم محکمی است و با قدرت زیادی فوتبال بازی می کند.
زوران در ادامه در ارتباط با مسابقه فردا گفت : ما در یکی دو بازی به راحتی امتیازها را از دست دادیم و فردا می خواهیم این اتفاق را با کسب هر سه امتیاز جبران کنیم و با وجود احترامی که برای شهرداری قائل هستیم برای تثبیت صدرنشینی به میدان می رویم.
اسمیلسکی در ادامه سطح لیگ امسال را بالاتر از دوره گذشته خواند و خاطرنشان کرد:مخصوصا" در این گروه تیم های خوبی حاضرند و لیگ خوبی را تشکیل داده اند ، البته که این بازیها قابل قبول نیستند اما باز هم به نسبت فصل گذشته مسابقات سطح بالاتری دارند و در این گروه تیم های زیادی داعیه صعود دارند.
وی همچنین در ارتباط با تیم های مدعی صعود به لیگ برتر از این گروه گفت : مس سرچشمه ، گسترش فولاد ، ابومسلم و مخصوصا" نساجی تیم های خوبی هستند که می توانند برای ما در صدر جدول مشکل ساز شوند ضمن اینکه نباید از اراک هم غافل شد چرا که آنها با کسب یک یا دو پیروزی به جمع مدعیان باز می گردند.ما هم برای صعود به لیگ برتر می بایست تقویت شویم و قصد داریم این کار را در نیم فصل انجام دهیم چرا که در حال حاضر اختلاف بازیکنان اصلی و نیمکتمان زیاد است و نبود هر بازیکنی برایمان دردسر ساز می شود که این اتفاق نباید گریبان گیر تیمی شود که قصد صعود به لیگ برتر را دارد.اسمیلسکی ادامه داد:من بسیار دیر به جمع تیم ملحق شدم و عملا" در بستن تیم هیچ نقشی نداشتم اما ما بسیار تلاش کردیم و توانستیم در میان ناباوری همگان تا اینجای کار بر صدر تکیه بزنیم.
سرمربی سابق تیم های پتروشیمی تبریز،ماشین سازی تبریز و فولاد یزد در ادامه از عدم نتیجه گیری فوتبال اراک طی سالهای اخیر با تعجب صحبت کرد و گفت:این شهر هم مردم خوبی دارد و هم امکانات مناسب و به اندازه کافی در اختیار آن است و علاوه بر اینها همه ساله تیم خوبی را در آغاز راهی مسابقات می کند اما من تعجب می کنم که چرا با وجود این سرمایه ها این شهر نمی تواند به موفقیت دست پیدا کند و به نظر من باید از مدیران این شهر سوال شود که چرا فوتبال در اینجا به موفقیت نمی رسد
منبع : رصدگر