پیروزی بعد از چند  هفته در یک روز خوب 

 

 

شهرداری از گربه سیاه قدیمی انتقام گرفت

 

 

 

            کانون هواداران ورزش اراک - لوگوی باشگاه شهرداری اراک                          کانون هواداران ورزش اراک - لوگوی تیم اتکا گلستان

 

    شهرداری اراک                     اتـکا گلستان

 

 

                        کانون هواداران ورزش اراک - www.kanunfc.ir                                                کانون هواداران ورزش اراک - www.kanunfc.ir                  

 

 

گل :   حمید شرفی (۳۵) شهرداری

 

کانون هواداران ورزش اراک - www.kanunfc.ir داور:  رسول رهبر فام    کانون هواداران ورزش اراک - www.kanunfc.irکمک ها: حمید سیفی آذر ، امیر علیزاده

 

اخطار :  


 

ورزشگاه :  اما خمینی اراک   تماشاگر: حدود ۳۰۰۰ نفر

 

بهترین بازیکن میدان : حمید شرفی (شهرداری)

 

 

بازیکنان شهرداری اراک

 

 

 

بازیکنان اتکا گلستان

 

 

 

 

گزارش بازی


روز پنجشنبه ۹/۹/۹۱ هفته دوازدهم مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاههای کشور در شهرهای مختلف برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم شهرداری اراک در خانه موفق شد اتکای گلستان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. تیم اتکا هم در این فصل وضعیتی مشابه شهرداری دارد.

نکته جالب اینکه تیم اتکا که در طی دو سه سال اخیر همواره به نوعی گربه سیاه اراکیها بود و در بیشتر دیدارهایش با اراک پیروز شده بود در این بازی طلسمش شکست و به شهرداری اراک باخت. 

 

حواشی بازی

 

امروز در یک هوای آفتابی و دل انگیز پاییزی تماشاگران اراکی تقریبا استقبال خوبی از این بازی کردند و با اینکه تیم شهرداری در این دو سه هفته اخیر دوباره بد نتیجه می گرفت ولی آنها تیم خود را تنها نگذاشتند. تشویق های هواداران از ابتدا تا پایان بازی با شورو حرارت و بدون حاشیه برگزار شد.

 

تعدادی از هواداران گمنامی که قصد جو سازی و تخلیه روانی خود را با فحاشی کردن داشتند به شدت از طرف لیدرها سرکوب و تهدید به برخورد شدند که همین امر نشان داد که لیدرها می توانند در بین تماشاگران قدرت اجرایی و نفوذ بالـایی داشته باشند.

 

مدیر عامل باشگاه و همچنین یکی دو تن دیگر از مسوولین باشگاه و اعضای هیت مدیره مانند صمد محمدی چندین بار از سوی تعدادی هواداران تشویق شدند. همچنین تماشاگران و لیدرها امروز برای کلیه بازیکنان حاضر در زمین سنگ تمام گذاشتند و همه را تشویق کردند.

 

در بین دو نیمه باز هم مانند هفته های پیشین از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک مراسم تقدیر و تشکر و اهدای جوایز یادبود به تعدادی از پیشکسوتان و زحمت کشان سابق فوتبال برگزار شد.

 

تیم اتکا که در طی دو سه سال اخیر همواره با تیم اراکی همگروه بوده، در بیشتر بازی های رودرو با اراک پیروز شده بود که به نوعی حکم گربه سیاه را برای اراکیها داشت که خوشبختانه در این بازی سرانجام این طلسم شکست و اتکا به شهرداری باخت. تیم اتکا در فصل ۸۹ تیم همیاری اراک را در گرگان چهار بر یک درهم کوبید و در بازی برگشت به اراکیها چراغ سیز داد و نتیجه را عمدی واگذار کرد تا تیم همیاری اراک در خانه جشن بقا در لیگ یک را بگیرد. اما فصل قبل یعنی ۹۰ هم تیم اتکا در اولین بازی فصل در گرگان تیم شهرداری اراک را که با کلی تبلیغات و مربیگری دست نشان وارد مسابقات شده بود ۲ بر یک شکست داد و در بازی برگشت در اراک هم با یک گل شهرداری اراک را شکست داد که در آن برهه شهرداری اراک روزگار تیره و سختی را سپری می کرد.

 

دروازه بان شهرداری اراک در این دیدار عرفانی بود که بارها و بارها تا پایان بازی به شدت از سوی هواداران اراکی تشویق شد و هرچند که خیلی در این دیدار مورد محک جدی قرار نگرفت اما در تمامی صحنه ها بسیار خوب ظاهر شد و تمام توپ های هوایی را جمع کرد و انصافا در نیمه دوم که تیم شهرداری تحت فشار حملـات مهمانش اتکا بود، عرفانی به خوبی از پس حراست دروازه اش برآمد.

 

اما نکته جالب توجه و عجیب غیبت محسن الیاسی سنگربان شماره یک و اصلی تیم شهرداری در این دیدار بود که علی رغم نداشتن محرومیت و مصدومیت در لیست اصلی و ذخیره نبود و به روی سکوها منتقل شده بود. شنیده بودیم که حمید جعفری قبل از بازی گفته بوده قصد دارد دو سه نفر از مهره های ثابتش را کنار بگذارد که معلوم شد نمایان ترین آنها الیاسی است.

اما شایعه شده که قرار است الیاسی در نیم فصل دوم به تیم پرسپولیس تهران رفته و یا کلا از شهرداری اراک برود و همین امر موجب شده تا جعفری از هم اکنون وی را از لیست خارج و گلر دومش را با فرستادن به زمین بازی بای نیم فصل دوم از نظر روحی روانی و جسمانی آماده کند. البته حدس ما این است که بعد از اتفاقاتی که در بازی شهرداری و گسترش فولـاد تبریز در اراک رخ داد، جعفری قصد داشته که این هفته برای دوری از حواشی و تداعی نشدن آن بازی تلخ! الیاسی را در ترکیب قرار ندهد و استتنا در این بازی از عرفانی استفاده کند. چون از آن بازی تلخ اکنون دو هفته گذشته است و شهراری در هفته اینده هم مهمان شاهین بوشهر است و بعد از آنهم تعطیلـات نیم فصل به مدت دو هفته خواهد بود و در شروع نیم فصل دوم هم شهرداری باید در اولین بازی به سیرجان برود که با این تفاصیر می توان برداشت کرد که جعفری می خواهد برای حدود دوماه هم که شده الیاسی را از چشم تماشاگران اراکی دور نگه دارد تا آن خاطره تلخ ضمن تکرار نشدن تا حدود زیادی از اذهان پاک شود که اگر چنین باشد به نظر نقشه خوبی خواهد بود.