هفته شانزدهم لیگ یک (92 _ 91) تیر دروازه مانع پیروزی شهرداری شد
قدمیان اولین امتیاز رسمی اش را کسب کرد
تیر دروازه ناجی پارسه و مانع شادی شهرداری شد
در هفته شانزدهم از مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور، جام آزادگان ؛ عصر امروز چهارشنبه 27 دیماه ،پارسه ایرانیان میزبان شهرداری اراک بود . این دیدار که در ورزشگاه صنایع دفاع تهران و با حضور 1000 نفر تماشاگر برگزار شد، در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
بازیکنان پارسه تهران
حمید نشاط جو ، مجتبی محبوب مجاز ، محمد صادق طاهری ، مجتبی خنجری(42 علی کریمی) ، توحید غلامی ، مجتبی ممشلی، داود سیدعباسی ، مصطفی احمدی ، محسن بذرکار، سپهر محمدصادقی ، سعید مرتضوی(دقیقه 75 امیرحسین ایپک چی)
بازیکنان شهرداری اراک
شهرداری محسن الیاسی ، مهدی شکوهی ، محسن حنیفی، مهدی کریمی، حامد بختیاری ، محمد باقر علیزاده ،حمید شرفی ، ناصر نادری (دقیقه 65 علی عبادی)، مجتبی قربانی( دقیقه 85 علی عزتی) ، جواد ماهری(ایمان با صفا) و سعید بیگی و به میدان رفتند.
گزارش بازی
بازیکنان شهرداری علیرغم عدم نتیجه گیری مناسب درهفته های پیشین در این دیدار بسیار با انگیزه ظاهر شدند و در همان نیمه نخست موفق به خلق چندین موقعیت خطرناک روی دروازه حریف شدند . در دقیقه 30 بازی روی پاس در عمق حمید شرفی مجتبی قربانی در یک موقعیت عالی قرار گرفت که متاسفانه پس از برخورد توپ به نوک انگشتان نشاط جو به تیر افقی دروازه برخورد کرد و نهایتا راهی کرنر شد.
در دقیقه ۶۵ این دیدار نیز ضربه ی حمید شرفی به تیرک افقی برخورد و در برگشت آن مجتبی قربانی توپ را با اختلاف کمی از دروازه به بیرون فرستاد.
ضربه ی سنگین و خطرناک سعید بیگی نیز در دقیقه 80 با اختلاف کمی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.
پس از این دیدار شهرداری طلسم ۱۵ امتیازی شهرداری شکسته شد و با 16 امتیاز در همان رده ی دوازدهم جدول باقی ماند . امیدواریم در بازی آینده شهرداری در مقابل ابومسلم خراسان که جمعه 6 بهمن ماه در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد شاهد موفقیت تنها نماینده استان مرکزی در لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور باشیم.
حواشی بازی
یکی از هواداران شهرداری اراک به محض ورود به ورزشگاه با حمید نشاط جو گلر پارسه به مشاجره لفظی پرداخت، دلیل این درگیری حرکت دست نشاط جو به صورت بی ادبانه برای هواداران شهرداری اراک بود.
هواداران شهرداری اراک مقابل جایگاه ویژه و دوربین فیلمبرداری مسابقه مستقر شدند که خیلی زود یکی از ماموران نیروی انتظامی به سمت هواداران آمد و آنها را به پشت نیمکت تیم خودشان شهرداری هدایت کرد، هواداران شهرداری قصد مقاومت داشتند ولی خیلی سریع و با ناراحتی این تصمیم را پذیرفتند.
تیم پارسه تهران هم حدود چند هوادار اندک داشت که آن عده با دیدن هواداران پرشور و بیشتر تیم شهرداری متعجب شدند و تا حدود بسیاری نتواستند در طول مسابقه با تماشاگران شهرداری مقابله کنند و به نوعی از آنها صدای زیادی بلند نشد.
بین استراحت دو نیمه دو نفر از هواداران تهرانی پارسه با اعتراض به هواداران اراکی که چرا به بازیکنان پارسه توهین می کنید؟! با چند تن از هواداران اراکی به مشاجره لفظی پرداختند که این مشاجره با دخالت یکی دو تن از ماموریم حاضر در ورشگاه به درگیری فیزیکی منجر نشد. مامور نیروی انتظامی مرتب با نشان دادن شوکر الکتریکی به هواداران اراکی قصد دور کردن آنها از نقطه مورد نظر بود.
هواداران اراکی در طول بازی بارها نسبت به حمید نشاط جو اعتراض کردند و علیه وی شعارهایی سر دادند و علت این کار حضور حمید نشاط جو به عنوان دروازه بان شهرداری اراک در فصل قبل بود که در پایا فصل گذشته مشکلات و حواشی خاصی به وجود آورد.