قدمیان سرمربی شهرداری: مستحق باخت به ابومسلم نبودیم
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک
به هیچ وجه مستحق شکست به ابومسلم نبودیم
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک ، پس از دیدار تیمش با ابومسلم خراسان گفت: به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم اما امروز به گواه همه حاضران استادیوم اشتباه داوری ، شکست را برای شهرداری رقم زد.
ابولفضل قدمیان تصریح کرد: امروز در پیکار با ابومسلم تیم برتر میدان بودیم و بازیکنانم با غیرت و تعصب بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند .
وی افزود: در خیلی از صحنه ها ابومسلم خوش شانس بود که دروازه اش باز نشد که این امر در نیمه دوم به مراتب بیشتر از نیمه اول بازی بود.
قدمیان ادامه داد: در شرایطی بازی را واگذار کردیم که تیم حریف در اکثر دقایق بازی به خصوص نیمه دوم ، کاملـا در اختیار ما بود اما متاسفانه بر خلـاف روند بازی ، شکست خوردیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک خاطر نشان کرد: امیدوارم در دیدار های بعدی بتوانیم با ارایه بازیهای مطلوبتر شهرداری را در رده های بالـاتر جدول ببینیم.
وی در خصوص عملکرد بازیکنان ابومسلم نیز گفت: تیم ابومسم تیم پر مهره و با تجربه ای است اما این امر سبب نشد تا شهرداری بازی ضعیفی را به نمایش بگذارد بلکه معتقدم بازیکنانم بسیار زیباتر از حریف فوتبال بازی کردند.