قاسم آتشیان پیشکسوت و کارشناس فوتبال:

 

 

 شهرداری در بازی با الوند از لحاظ فنی و تاکتیکی روند مطلوبی داشت

 

 

alt

 

پیشکسوت و کارشناس فوتبال استان مرکزی معتقد است که تیم شهرداری در دیدار با الوند همدان از لحاظ کار تاکتیکی و فنی تیم برتر میدان بود که متاسفانه بخت یار نبود.

" قاسم آتشیان " افزود: در این بازی تیم شهرداری به نسبت بازیهای گذشته از لحاظ کار تیمی و حمله های رو به جلو بسیار مطلوب عمل کرد و موقعیتهای صدر در صدی هم داشت که متاسفاته به گل تبدیل نشد.

وی افزود: بازیکنان در ضربات آخر کمی بی دقتی کردند و اگر فیلم بازی را نگاه کنیم متوجه می شویم که بازیکنان با عجله بازی می کنند.

وی در خصوص تعویض های انجام شده در بازی با الوند نیز گفت: به شخصه اعتقاد دارم که تعویض ها در این بازی چندان منطقی به نظر نمی رسید و تیم می توانست همچنان به روند رو به جلوی خود بازی ادامه دهد.

آتشیان در پاسخ به این سوال که چرا تیم شهرداری در چند بازی اخیر خود دردقایق پایانی،  بازی را واگذار می کند ، افزود: فوتبال هیچ زمانی قابل پیش بینی نبوده و نخواهد بود اما به نظر می رسد تیم شهرداری اراک استرس زیادی را در طول بازی با خود دارد و فشار این استرس سبب می شود که درصد خطاهای بازیکنان افزایش یابد که این امر می تواند منجر به گل حریف شود.

وی در خصوص عملکرد کادر فنی تیم فوتبال شهرداری اراک نیز ادامه داد: قدمیان از مربیان قدیمی اراک است که تجربه همکاری با مربیان بزرگی را در کارنامه دارد اما متاسفانه علی رغم تجربیات و مدراک عالیه فوتبال نتوانست نتیجه دلخواه را بگیرد.

او تصریح کرد: شما به روند  بازیهای تیم به خصوص در چند بازی اخیر توجه کنید و ببینید که تیم از لحاظ فنی مشکل خاصی ندارد.

آتشیان افزود: اگر  عدم نتیجه گیری را به قدمیان ارتباط دهیم بی انصافی است چرا که این تیم و بازیکنانش ابتدای فصل بسته شده است .

او خاطر نشان کرد: به نظر می رسد اگرتیم از لحاظ روحی و روانی به خود باوری برسد قطعا نتایج مطلوبتری می گیرد.