منصوری: مگر میشود یک تیم بیشترین امتیازاتش را از دقیقه نود به بعد بگیرد
منصوری: مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه
مگر میشود یک تیم بیشترین امتیازاتش را از دقیقه نود به بعد بگیرد
سایت فوتبال کویر - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع مس سرچشمه که به خوش اخلاقی معروف بوده ، سرانجام پس از تساوی دقایق پایانی این هفته تیمش که با اشتباه کمک داور و دریافت گل آفساید در مقابل الوند همدان همراه بود و باعث شد مسی ها دو امتیاز حساس را از دست دهند سر انجام لب به انتقاد شدید از کمیته داوران گشود.
حسین منصوری با بیان اینکه فدراسیون و کمیته داوران در انتخاب داوران و همچنین نمایندگان و ناظران برای لیگ دسته اول کوچکترین دقت و تفکری به خرج نمی دهند از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران به شدت انتقاد کرد.منصوری افزود در این فصل بارها داوریها به استناد تصاویر ، رسانه ها و گزارشات به ضرر ما بوده است اما ما محترمانه به کمیته داوران نامه زدیم و خواستار بررسی شدیم اما کوچکترین تغییر و جوابی دریافت نکردیم ، به فدراسیون نیز نامه زدیم باز هم جوابی به ما ندادند، منصوری افزود در این فصل در اکثر بازیها قضاوتها علیه مس سرچشمه بوده است.در دیدار های ما مقابل ماشین سازی ، نساجی مازندران ، استقلال اهواز ، الوند همدان ، نفت مسجدسلیمان ، ابومسلم خراسان ، پارسه تهران و ...
در یکی از دیدارهای حساس نیم فصل اول و در صبح روز بازی ما مقابل نفت مسجدسلیمان در شهر مسجدسلیمان نماینده فدراسیون با در دست داشتن نامه ای بدون مهر و امضا ، حکم به محرومیت سرمربی ما می دهد و می گوید سرمربی شما حق نشستن بر روی نیمکت را ندارد! به رییس کمیته انضباطی زنگ می زنیم می گوید من در جریان نیستم! این رای برای چه و چگونه صادر شده بود ! الله اعلم
منصوری در ادامه گفت: آقای رهبرفام داور دیدار ما مقابل الوند همدان در شهر همدان بود و در حالی که بازی زمان تلف شده زیادی داشت تنها شش دقیقه زمان تلف شده اعلام نمود و در دقیقه 3 زمان های تلف شده ما صاحب ضربه پنالتی می شویم و داور در سوت خود می دمد اما با یک چرخش 180 درجه بدن به مرکز زمین دست را نشانه می رود و اعلام می کند وقت تمام شده است! مگر می شود ! همین آقا در دیدار ما در جام حذفی گل سالم ما را آفساید اعلام می کند و باعث حذف ما از جام حذفی می شود! چرا کمیته داوران برای دیدار دو تیم مس سرچشمه و الوند همدان که هر دو بالانشین و رقیب گسترش فولاد هستند باید آقای رهبرفام را که تبریزی است را برای قضاوت انتخاب کند!؟
چرا باید ناظر داوری ما و الوند همدان تبریزی باشد! برای بازی ما و گل گهر داور کرمانی انتخاب می کنند و می گویند به خاطر کاهش هزینه ها این کار را انجام دادیم و بعد بازی با الوند ناظر از تبریز می آورند!!
آقای مروجی کمک داور دیدار ما و الوند همدان در شهر سرچشمه گل صد در صد آفساید را که همگان حتی ناظرین تایید نمودند در دقیقه 92 برای الوند سالم اعلام می کند و 2 امتیاز حساس در این بازی 6 امتیازی را از ما می گیرد. در دیدار ما مقابل ماشین سازی در زمین خودمان گل سالم ما را مردود می کنند! مگر می شود برای یک تیم این همه پنالتی بگیرند! مگر می شود یک تیم بیشترین امتیازاتش را در دقایق نود به بعد بگیرد ، شما بازیهای ماشین سازی و گسترش فولاد و همچنین سنگ آهن و گسترش فولاد را در دور برگشت ببینید و قضاوت کنید! شما مصاحبه های آقایان پیروانی ، امامی فر ، طلایی منش ، شهبا و ... را ببیند و قضاوت کنید! متاسفم که باید بگویم تمامی اینها برنامه ریزی شده است و تنها می خواهند یک تیم خاص از قبل تعیین شده را راهی لیگ برتر نمایند!
آقای حسن زاده می گوید مصاحبه ها محرومیت و جریمه دارد ، قبول ! ولی خواهشا جواب این سوالات مرا در رسانه ها بدهد! آقای حسن زاده شما جلوی صدور کارت بازی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان ما را به دلیل بدهی گرفته اید! می شود بگویید چرا؟! رییس لیگ آزادگان می گوید کمیته انضباطی به ما اعلام کرده! یعنی فقط مس سرچشمه بدهی دارد؟! آیا باشگاهی که بیش از 70 درصد مطالبات 90 درصد بازیکنانش را پرداخت کرده و مابقی را که حسن انجام کار و به عهده خود باشگاه می باشد باید پرداخت نماید و جریمه گردد؟! آیا سایر تیم ها که کارت بازی بازیکنانشان صادر گردیده بدهی ندارند!
آقای حسن زاده شما می گویید قرارداد داخلی در فدراسیون اعتبار ندارد! بعد بر اساس قراداد داخلی بازیکن رای کمیته انضباطی صادر می کنید! بعضی رای ها بر اساس قراداد داخلی است و برخی فدراسیونی! این شاهکار است در فدراسیون برای ضربه زدن به مس سرچشمه! آقای حسن زاده شما فحاشی های که در استادیوم شهدا ساری و شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان علیه کادرفنی ، بازیکنان و مردم شریف کرمان و رفسنجان شد را نشنیدید و اگر شنیدید چه رایی صادر کردید!؟