هفته بیست و دوم لیگ یک (92 _ 91) شکست شهرداری در مسجد سلیمان
تیمی که از حریف بترسد بازنده خواهد بود
نفت مسجد سلیمان ده نفره شهرداری را سوزاند

مسجد سلیمان شهرداری اراک

گل ها :
على ابوالفتحى (۱۲) شهردارى
فرزاد محمدى (۳۷ - ۸۰) ، اسماعيل على شيرازى (۶۳) نفت مسجد سلیمان
داور: سعيد بخشى زاده
کمک ها: محبت على رضايى تبار ، بابک عباسقلى زاده
اخطار : يعقوب سلحشور (نفت) مهدى كريمى (شهردارى)
اخراج: ميلـاد شيخ سليمانى (۲۵) نفت
ورزشگاه : بهنام محمدی تماشاگر: حدود ۱۰۰۰۰ نفر
بهترین بازیکن میدان : فرزاد محمدی (نفت)
بازیکنان نفت مسجد سلیمان
ابوالفضل بهادرانى، اسماعيل على شيرازى،كمال ارزانى، ميلاد شيخى سليمانى، غلام عيدى زاده (۶۹ على جهانگيرى) ، وحيد اميرى، حميد بوحمدان ، يعقوب سلحشور (۶۶ مصطفى يرفى) ، رامين قربانى ، فرزاد محمدى و حسين مالكى (۷۲ رضا درويشى)
سرمربى: فرزاد حافظى
بازیکنان شهرداری اراک
حميد عرفانى، محمد نوازى ،محسن خنيفى، ميلاد رخشان، مهدى كريمى، سعيد بيگى،جواد ماهرى، حميد شرفى (۷۸ على عزتى)،ميثم آرميان (۶۲ جواد آشتيانى)، على عبادى و على ابوالفتحى
سرمربى: اصغر شرفى
گزارش بازی
در ادامه رقابت های لیگ دسته اول روز دوشنبه ۱۴/۱۲/۹۱ در هفته 22 شهرداری اراک میهمان نفت مسجدسلیمان بود. این دیدار که در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان و در حضور بیش از ۱۰ هزار نفر تماشاگر برگزار شد در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود نفت به پایان رسید.
شهرداری در یک شروع طوفانی و از همان دقایق ابتدایی چندین موقعیت خطرناک روی دروازه نفت ایجاد کرد که با گل دقیقه 12 توسط علی ابوالفتحی به برتری رسید و در ادامه هم صاحب چند موقعیت خطرناک شدند که ثمری نداشت و این در حالی بود که نفتی ها از معدود موقعیت های ایجاد شده حداکثر استفاده را نمودند و موفق شدند توسط فرزاد محمدی در دقایق 37و 80 و سعید شیرازی در دقیقه63 به سه گل برسند و با این پیروزی به جایگاه دوم جدول تکیه بزنند.
تیم شهرداری در مقابل یک تیم ده نفره نتوانست موفقیتی کسب کند و بعد از گلی که به ثمر رساند دست به یک بازی دفاعی زد که همین ترس از باخت و حفظ نتیجه باعث یک شکست بد دیگر برای شهرداری در حال سقوط شد.
حواشی بازی
حدود ده هزار نفر از هواداران پرشور خونگرم مسجد سلیمانی در این دیدار از نزدیک تیمشان را حمایت کردند.
تنها یک هوادار بنام مهدی اکبری با هزینه شخصی خودش از اراک برای دیدن این مسابقه راهی مسجد سلیمان شده بود.
به گفته اکبری، نظم و هماهنگی در بین لیدرهای تیم نفت مسجد سلیمان به حدی خوب بود که جای غبطه خوردن داشت.