هفته بیست و سوم لیگ یک (92 _ 91) شکست سنگین شهرداری در تبریز
خداحافظی شهرداری اراک با لیگ دسته اول
صعود گسترش به لیگ برتر با گلباران شهرداری


گل ها :
محسن دلير (۲۰) رسول خطيبى (۷۱ و ۸۹) مهرداد بايرامى (۷۷) گسترش فولـاد
مجتبى قربانى (۸۹ ) شهردارى اراک
داور: فرشید افشار
کمک ها: مهدى عاليقدر ، حسن انتظارى
اخطار : ....
ورزشگاه : بنیان دیزل تبریز تماشاگر: حدود ۳۰۰۰ نفر
بهترین بازیکن میدان : ....
بازیکنان گسترش فولـاد تبریز
سيدمهدى اسلامى، رسول عليزاده، شهريار شيروند (۴۴ سيدمهدى قريشى)، احمد كامدار، رسول خطيبى، كاوه زنگيان (۷۰ امير تيزرو)،سعيد مهدى پور، سامان نريمان جهان، مهرداد بايرامى (۸۰ امير نظامى پور)، محسن دلير و سيدمرتضى محفوظى
سرمربى: رسول خطيبى
بازیکنان شهرداری اراک
محسن الياسى، ميثم آرميان، على ابوالفتحى (۵۲ مجتبى قربانى)، ميلاد رخشان (۷۵ جواد ماهرى)، مهدى شكوهى، حميد شرفى، على عبادى، سعيد بيگى،احمد عرب زاده،محمود ندايى و حامد بختيارى (۸۶محمد باقر عليزاده)
سرمربى: اصغر شرفى
گزارش بازی
جشنواره گلى كه گسترش فولـاد در هفته بيست و سوم ليگ آزادگان در تبريز برپا كرد و پيروزى ۲ بر ۱ دور رفت را اين بار به ۴ گل افزايش داد عملا راه صعود به ليگ برتر را در شرايطى كه ۳ بازى ديگر در پيش رو دارد هموار كرد.اين تيم كه از ۵ هزار تماشاگر حمايت مى شد با تجربه رسول خطيبى و گلزنى جوانانش موفق شد به ليگ برتر سلام كند.از نظر آمارى گسترش فولاد حتى اگر هر ۳ مسابقه آتى خود را ببازد و مس سرچمشه هر ۳ بازى پيش رويش را ببرد بازهم به دليل ۱۱ تفاضل گل بالاترى كه گسترش نسبت به تيم دوم جدول دارد اين تيم مستقيما به ليگ برتر صعود خواهد كرد مگر آنكه گسترش هر ۳ بازى را با تفاضل ۲ گل ببازد و مس سرچشمه هر ۳ مسابقه را با تفاضل ۲ گل ببرد كه بعيد به نظر مى رسد. گسترش فولاد (نايب قهرمان اسبق جام حذفى) كه بايد همان ۲ سال قبل حقش را از فدراسيون در مورد ماجراى مربوط به نساجى قائمشهر مى گرفت و ليگ برترى
مى شد اكنون موفق شد با اقتدار به ليگ برتر صعود كند.
حواشی بازی