گسترش فولـاد تبريز در ليگ برتر ماندنی شد
گسترش فولـاد تبريز در ليگ برتر ماندنی شد
هفته گذشته مديران باشگاه گسترش فولـاد تبريز به رسول خطيبي سرمربی تيم اعلـام کردند که تيم را برای حضور در ليگ دسته اول در فصل آينده ببندد.
به گزارش فارس، بعد از اين اتفاق جلسات متعددی بين مديران باشگاه با مسوولـان ورزشی و ورزش آذربايجان شرقی برگزار شد که در نهايت تصميم بر اين شد که تيم گسترش فولـاد تبريز فصل آينده در ليگ برتر شرکت کند و امتياز اين باشگاه به فروش نرسد.
کادر فنی گسترش فولـاد به سرمربيگری رسول خطيبی قرار است از اواسط هفته آينده تمرينات خود را برای حضور در ليگ برتر آغاز کند.
گسترش فولـاد تبريز در اين فصل به ليگ برتر صعود کرد اما مديران اين باشگاه قصد داشتند امتياز آن را واگذار کنند و دوباره در ليگ دسته اول تيمداری کنند که اتفاقات رخ داده برای شهرداری تبريز يکی از دلـايلی بود که گسترش فولـاد را از واگذاری امتيازش منصرف کرد.
+ نوشته شده در شنبه چهارم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 3:31 توسط علی طایی
|