سنگ آهن بافق به اردبیل نمی رود
سنگ آهن بافق به اردبیل نمی رود
در خبرها آمده بود تیم آرتا سبلان اردبیل در پی خرید امتیاز باشگاه سنگ آهن بافق برای حضور در لیگ یک است. به گزارش خبرنگارمان از یزد این امر محقق شدنی نیست چرا که امتیاز حضور در لیگ یک متعلق به شرکت سنگ آهن نیست و اگر این شرکت تصمیم به انصراف از تیمداری بگیرد باید امتیاز آن را به اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بازگرداند.
بعد از کش و قوس های فراوان قرار شده شرکت سنگ آهن تا پایان هفته جاری تصمیم خود را مبنی بر تیمداری یا عدم تیمداری اتخاذ کند اما گفته می شود در صورت عدم تیمداری مبلغی برای کمک به نماینده فوتبال یزد در لیگ یک در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار خواهد داد.
و اما باشگاه پیش از واگذاری به سنگ آهن بافق در قالب تیم تربیت نزدیک به یک میلیارد و دویست میلیون تومان بدهی داشت که اخیر شرکتی با تامین 500 میلیون تومان زمینه ساز پرداخت بدهی ها را فراهم کرده است و البته تسویه حساب کامل مشروط به این است که طلبکاران بخشی از طلب خود را ببخشند. هر چند به نظر می رسد بعضی از این طلب های صوری است.
آخرین خبرها حکایت از این دارد که تیم با مربی و بازیکنان بومی در لیگ یک شرکت خواهد کرد چون بودجه تیم محدود است.