ناکامی محمد رجاییان در انتخابات شورای شهر اراک
حسرت حامیان و دوستداران رجاییان
ناکامی محمد رجاییان در انتخابات شورای شهر
مهندس محمد رجاییان، کسی که در بین اهالی ورزشی و هواداران فوتبالی اراک چهره ی شناخته شده و محبوب و محجوبی است. وی در انتخابات اخیر شورای اسلامی کلـان شهر اراک کاندید شد و برای حضور در این شورا و خدمت به شهر اراک برنامه های مدون و کلانی داشت. ولی علی رغم همه تبلیغات و تلاش هایی که خودش و دوستداران و حامیانش انجام دادند و همه کسانی که صادقانه برای وی سنگ تمام گذاشتند متاسفانه در انتخابات ناکام ماند و نتوانست در بین پانزده نفر اصلی اعضای شورای شهر قرار بگیرد و در نهایت به عنوان بیست و یکم رسید، بعد از وی هم سید عماد مولـایی نسب عضو سابق شورای شهر و مدیر عامل سابق کانون هواداران ورزش اراک بود که در رتبه بیست و دوم قرار گرفت.

این دو نفر از حامیان اصلی ورزش و از ورزش دوستان متعصب شهر اراک بودند که در طی سالهای اخیر به دفعات و به شدت از ورزش فوتبال و سایر رشته ها و در اصل از کلیت ورزش شهر اراک حمایت و دفاع کرده بودند که متاسفانه نتوانستند در انتخابات اخیر شورای شهر اراک پیروز شوند و در نهایت به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر انتخاب شدند.
محمد رجاییان در طی چند سال اخیر سوای سایر فعالیت ها و دیگر خدماتش در شهر اراک، با سمت های مختلفی هم در تیم فوتبال اراک مشغول به خدمت بود، وی در تیم آلومینیوم سازی به عنوان مدیر روابط عمومی بود. در تیم شن سا به عنوان معاون مدیر عامل باشگاه فعایت داشت در تیم همیاری هم همین سمت را داشت و در تیم شهرداری اراک دو فصل را به عنوان سرپرست باشگاه فعالیت سرسختانه و پر مشغله ای را داشت.
وی این بار سعی داشت در ابعادی دیگر به ورزش و پیشرفت و آبادانی شهرش خدمت کند که موفق نشد، همه ی طرفداران و دوستداران محمد رجاییان از راه نیافتن وی به شورای شهر ناراحت شدند، اما فرصت برای خدمت به مردم همیشه باقی ست و افراد با تعصب و خدمتگزاری چون رجاییان که دشمنان زیادی هم دارند هرگز شکست نخواهند خورد و به پشتوانه سواد، تعصب ، غیرت ، مدیریت و به همچنین به پشتوانه همیشگی حامیانش و لطف خداوند متعال سرانجام روزی فرصت حضور در عرصه های کلان برای خدمت به مردمش را بدست خواهد آورد، آن روز دور نخواهد بود.