امتیاز مس سرچشمه واگذار می شود

 

خبرهایی مبنی بر واگذاری امتیاز تیم مس سرچشمه زمزمه می شود. تیمی که این فصل در مرحله نخست پلی آف و در مجموع دو بازی رفت و برگشت مغلوب پاس همدان شد و از صعود بازماند! گفته می شود امتیاز این تیم در حال واگذاری به اردبیل است و احتمالا تیم آرتا سبلان اردبیل در فصل آتی لیگ یک شرکت خواهد کرد.

برای پی بردن به صحت و سقم این خبر به علی رمضانی، سرپرست مس سرچشمه تماس گرفتیم که متوجه شدیم او از سمت خود استعفاء کرده است. منصوری، مدیر عامل باشگاه مس سرچشمه هم در واکنش به این خبر گفت: همه چیز امروز تا ظهر مشخص می شود.

از صحبت های منصوری برمی آمد که خبرهایی است و شاید واگذاری امتیاز مس سرچشمه به باشگاه آرتا سبلان اردبیل امروز انجام شود. بعید به نظر می رسد این جابجایی واکنشی در شهر سرچشمه به دنبال داشته باشد چرا که تیم مس طرفداران زیادی ندارد و از سویی مردم این شهر بیشتر از دیگر شهرهای کشور در سرچشمه ساکن شده اند. با این حال جابجایی امتیاز تیم در فوتبال حرفه ای منسوخ شده است و کمتر شاهد این اتفاق هستیم...