یازده بازیکن سابق ابومسلم در تمرینات فصل جدید

 

 

عباس چمنيان اظهار کرد: تمرينات تيم قرار بود از نيمه شعبان آغاز شود که يک هفته با تاخير روبرو شديم و در حالي که قرار بود شروع رسمي تمرينات مصادف با آغاز فعاليت باشگاه مسلم رضوي باشد ولي از روز سه‌شنبه 11 تير ماه کارمان را شروع کرديم. حدود 11 بازيکن از تيم فوتبال ابومسلم خراسان در فصل گذشته را که تاثيرگذار بودند به تمرينات دعوت کرديم.

به نقل از ايسنا، وي تصريح کرد: به ارزش‌هاي فني بازيکنان فصل گذشته اين تيم احترام مي‌گذاريم اما آن‌ها در ليست مازاد هستند، طرز فکر هر مربي متفاوت است. بازيکنان دعوت شده به تمرين از لحاظ فني به تفکراتم نزديک‌تر بودند.

وي ادامه داد: حسين هوشيار، مرتضي غلامعلي تبار، ميثم رضاپور، علي حق‌دوست، محسن آذر پاد، فرزاد حميدي و جواد ضيغمي برخي از بازيکنان دعوت شده به تمرينات تيم هستند و قصد داريم ابومسلم را از لحاظ ساختار فني تغيير دهيم و به دنبال تعدادي از بازيکنان بومي و مستعد که خارج از استان هستند نيز مي‌باشيم.

چمنيان عنوان کرد: فکر مي‌کنم تا هفته آينده 70 تا 80 درصد از تيم را مشخص کرده باشيم و تاکيد مي‌کنم که اولويت ما پس از يازده بازيکن فصل گذشته تيم ابومسلم با بازيکنان بومي خارج از استان است که در حال حاضر هم چند نفر از آن‌ها را به تمرينات دعوت کرده‌ايم.

وي در مورد برنامه‌هايش براي فصل آينده تيم فوتبال ابومسلم خراسان اظهار داشت: حضور مقتدرانه در مسابقات فصل آينده ليگ دسته اول کشور يکي از برنامه‌هاي من است و استراتژی من به عنوان مربي در هر تيمي قهرماني بوده، همچنين توقع هواداران و مردم هم صعود تيم به ليگ برتر است که قطعا براي اين کار مي‌جنگيم و به دنبال قهرمانی در ليگ خواهيم بود.

وي با اشاره به اولين جلسه تمرين تيمش در حضور هواداران بيان کرد: جا دارد از تمامي هواداران تشکر کنم که در اولين جلسه تمريني به استقبال تيم آمدند و حتی هوادارانی که به خاطر نتايج ضعيف تيم ابومسلم در چند سال گذشته ديده نمي‌شدند حضور داشتند.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا طبق گفته ناصري پور، مدير عامل باشگاه مسلم رضوي از حضور خداداد عزيزي و يا هادي برگي‌زر به عنوان گزينه‌هاي مديريت فني تيم اطلـاع داريد يا خير، گفت: در اين زمينه هيچ اطلـاعي ندارم و صحبتي با من نشده است. قطعا در اين موضوع دخالتي نخواهم داشت ولي چيزي که مسلم است سرمربي طبق تعريف در هر تيم بايد در حوزه فني اختيارات تام داشته باشد زيرا او پاسخگوي نتايج تيم است، حتي فصل گذشته به خاطر همين موضوع به تيم ابومسلم نيامدم و در حال حاضر با علم به اينکه اختيار تام دارم کار مي‌کنم.

وي خاطر نشان کرد: به جايگاه مدير فني به آن شکل که در فوتبال کشورمان وجود دارد اعتقاد ندارم زيرا هر مربي کار خود را بلد است و تنها نياز به مشاوراني دارد که خوشبختانه در استان ما به اندازه کافي افراد متخصص و جوان وجود دارد و مطمئنا من هم از چنين افرادي استفاده مي‌کنم.

چمنيان در مورد انتخاب کمک‌هايش به خبرنگار ايسنا گفت: زکريا طهماسبي که از مربيان تحصيل‌کرده استان است به عنوان کمک و همچنين شاپور رجب‌زادگان مربي دروازه‌بان سابق پيام و ابومسلم و هاشم خدادادي يکي از جوانان تحصيل‌کرده ديگر استان به عنوان مربي بدنساز در تيم مشغول به کار هستند.

وي در خصوص استعفايش از هيات فوتبال استان افزود: استعفايم آماده است و زماني که فرد واجد شرايط از طرف دکتر هاشمي جواهري، مدير کل ورزش و جوانان استان و همچنين کارگروه فوتبال معرفي شود آن را ارایه خواهم داد، در حال حاضر هم مراحل اداري اين موضوع را طي مي‌کنم و انشاا.. فردی متخصص، فوتبالي و کاربلد به هيات استان بيايد.

وی ادامه داد: مطمعنا خودم به طور غير مستقيم کنار هيات خواهم بود و يکي دو نفر را هم پيشنهاد داده‌ام اما تصميم‌گيرنده نهايی کارگروه استان است.