پیروزی حذفی شهرداری در اهواز مقابل فولاد نوین
عبور از خان اول جام حذفی در جهنم

شهرداری اراک فولاد نوین اهواز

گل : صابر میرقربانی (۱۴) برای شهرداری
داور: داوود مهرابی
کمک ها : حمیدرضا رحیمی و جلیل شعرانی
گزارش بازی
تیم فوتبال شهرداری اراک در اولین بازی جام حذفی توانست با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند .
شاگردان نادر دست نشان عصر امروز جمعه ۱/۷/۹۰ در اهواز موفق شدند تیم فولاد نوین این شهر را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.
صابر میر قربانی در دقیقه ۱۴ تنها گل اراکی ها را از روی پاس سینا دست نشان به ثمر رساند .
بازیکنان شهرداری اراک
سعید ابراهیم پور ، حامد بصیری ، ابوالفضل قربانی ، رسول میرطرقی ، مرتضی فلاحتی ، آرش روشنی پور ، محمود پور اسدالله ، امید شاه مرادی ، سینا دست نشان ( ۸۵ – حسین کیانی ) ، لفته حمیدی ( ۶۵ – ابوالفضل کمانی ) و صابر میر قربانی ۸۵ – حسین احمد لو ) به میدان رفت.
حواشی بازی
داور این بازی محمود پوراسدالله را در دقیقه ۹۰ از زمین اخراج کرد و به سعید ابراهیم پور ، صابر میرقربانی ، ابوالفضل قربانی و ابوالفضل کمانی کارت زرد نشان داد .
تیم فولاد نوین اهواز در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد . تیم شهرداری در مرحله بعد جام حذفی به دیدار ایرانجوان بوشهر خواهد رفت.
در این دیدار تماشاگران اهوازی مرتبا به تیم شهرداری فحاشی می کردند و یکی از این هواداران در دفعات مختلف نادر دست نشان را مورد توهین قرار داده است.
تنها یک مامور نیروی انتظامی با دوسه نفر سرباز حافظ امنیت ورزشگاه بودند که در یک صحنه مامور گروهبان نیروی انتظامی با دست نشان درگیری لفظی پیدا کردند که با وساطت دیگران قائله پایان یافت.
اما قضیه نشان دهنده ی این است که همه ی عوامل در ورزشگاه فولاد نوین اهواز با همکاری یکدیگر قصد تخریب روحیه بازیکنان شهرداری و متشنج کردن جو بازی و کسب پیروزی در این دیدار را داشته اند که ناکام ماندند.