شهرداری در یک بازی پر گل و یک اخراجی بازنده شد

 

 

 

 

                              http://s2.picofile.com/file/7638368274/shahrdari_arak_logo.jpg    

 

  

    ملی حفاری اهواز              شهرداری اراک

 

 

                    http://s1.picofile.com/file/7638371498/J0095667.gif                                                   http://s3.picofile.com/file/7638371284/J0095666.gif

 

 

 

گل ها :   بهزاد غلـامی (۲۰) ابراهیم جلـالی (۶۰) احمد کاکه (۷۵) ملی حفاری

مهرداد بیاتی (۲۲) مهدی بیات خانی (۷۰) شهرداری اراک

 

کانون هواداران ورزش اراک - www.kaknunfc.ir داور: شاهو اصلـانی     کانون هواداران ورزش اراک کمک ها:  کوروش کریمی ، کاوه بهمنی

 

 

اخطار :   مهدی بیات خانی ، مصطفی خدابخشی (شهرداری اراک)

 

اخراج : مهدی بیات خانی (شهرداری)

 

ورزشگاه :   اختصاصی نفت          تماشاگر:   حدود ۲۰ نفر

 

 

بهترین بازیکن میدان : .......

 

 

 

بازیکنان حفاری اهواز

ابراهیم شیخی نسب ، مرتضی منصوری ، احمد کاکه ، مسلم محمودی ، عدنان آل کثیر (۴۶ مسعود سلیمانی) ، حسن باوی فر ، بهزاد غلـامی (۶۰ علی سلـامی) ، احمد فضیح زاده ، مرتضی بن محسن ، ابراهیم جلـالی ، محمد شیرانی (۹۰ خسرو بختیاری زاده) 

سرمربی : ناصر مطلق 

 

 

بازیکنان شهرداری اراک

محمد خزایی ،  حسین کمیزی ، مهرداد عباسیان ، علی جلیلی ، مصطفی خدابخشی (۶۰ جعفر بیاتانی) ، ناصر نادری ، رحیم نوری زاده (۶۰ مهدی بیات خانی) ، مسعود وظیفه ، میلـاد خسروی ، وحید حسنوند (۵۰ حمید مرادی) ، مهرداد بیاتی

سرمربی: احمد چاهی

 

 

گزارش بازی

 

هفته نهم رقابت فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاههای کشور امروز با انجام چند دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد که در یکی از دیدارهای گروه دوم مسابقات تیم شهرداری اراک در اهواز مهمان ملی حفاری این شهر بود.

حفاری اهواز با سه گل بر تیم بحران زده شهرداری اراک غلبه کرد، انگار فوتبال اراک طلسم شده است. زمزمه هایی مبنی بر حضور حمید بوداغی در اراک شنیده می شود، اگر این کار صورت گیرد بی شک شهرداری می تواند در لیگ ماندگار شود.

جریان گلها: دقیقه ۲۰ بازی ارسال حسن باوی فر را بهزاد غلـامی با ضربه سر تبدیل به گل اول حفاری کرد. دقیقه ۲۲ ارسال میلـاد خسروی در محوطه جریمه با ضربه سر مهرداد بیاتی به گل اول اراک تبدیل شد. دقیقه ۶۰ سانتر احمد فضیح زاده با ضربه سر ابراهیم جلـالی به گل دوم حفاری تبدیل شد. دقیقه ۷۰ ارسال حمید مرادی با شوت مهدی بیات خانی به گل دوم و مساوی شهرداری تبدیل شد. در دقیقه ۷۵ هم شوت سنگین احمد کاکه هم به گل سوم و پیروزی تیم حفاری منجر شد.

 

 

حواشی بازی