با دستور فدراسیون فوتبال بازی در ۵ مرداد اراک ممنوع شد

 

 

به گزارش سایت کانون هواداران ورزش اراک: فدراسیون فوتبال جمهوری اسلـامی ایران طی نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی تاکید کرد که از این به بعد تحت هیچ عنوان حق برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور در ورزشگاه ۵ مرداد اراک را ندارند.

در این نامه ذکر شده که به دلیل امکانات ضعیف ورزشگاه مانند مجهز نبودن رختکن تیم ها ، نداشتن سرویس بهداشتی مجزا برای تیمهای حاضر و نبود مسیر مشخص برای عبور و مرور بین بازیکنان تیم ها و تماشاگران ، بخاطر مسایل امنیتی و حفظ سلـامت افراد برگزاری دیدارهای شهرداری اراک با سایر حریفان در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم در این ورزشگاه ممنوع می باشد.

گویا گزارش ناظران در دیدارهای قبلی تیم شهرداری به فدراسیون فوتبال باعث چنین تصمیم و دستوری شده است. به احتمال فراوان دیدار بعدی تیم شهرداری در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی اراک برگزار خواهد شد.

حال باید دید واکنش هیات فوتبال استان مرکزی به این تصمیم فدراسیون چه خواهد بود، که بعید به نظر می رسد هیات فوتبال مقاومتی در برابر این خواسته فدراسیون داشته باشد، زیرا فدراسیون فوتبال تاکید کرده در صورتیکه که هیات فوتبال استان مرکزی برای حضور در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی اراک دنبال بهانه جویی و عدم تایید این ورزشگاه باشد، از برگزاری دیدارهای شهرداری اراک در لیگ دسته دوم جلوگیری خواهد کرد.