هفت بازیکن جدید به شهرداری اراک پیوستند
هفت بازیکن جدید به شهرداری اراک پیوستند
طبق آخرین خبرهای دریافتی مشخص شد که هفت بازیکن جدید به نام های جواد یادگاری ـ رامین محرم نژاد ـ غلـام عیدی زاده ـ رضا قالیباف ـ احمد چارلنگ ـ سعید رمضانی (دروازه بان) و جعفر ابوذر با نظر فرشاد فلـاحت زاده سرمربی تیم شهرداری به این تیم پیوستند.
تمامی این بازیکنان در اردوی چند روزه تیم شهرداری اراک که در کرج برگزار شد با این تیم تمرین کرده و با نظر و صلـاحدید کادر فنی شهرداری با این تیم قرارداد بستند.
بیشتر این بازیکنان از چهره های شناخته شده و با سابقه بازی در لیگ های مختلف هستند از جمله رامین محرم نژاد که سابقه بازی در استقلـال تهران را دارد.
+ نوشته شده در دوشنبه شانزدهم دی ۱۳۹۲ ساعت 19:47 توسط علی طایی
|