شهرداری در یک روز خوب و بازی خوب دو امتیاز را از دست داد

 

 

 

         http://s2.picofile.com/file/7638368274/shahrdari_arak_logo.jpg                    کانون هواداران ورزش اراک - لوگوی پیام وحدت مشهد

       

 

       شهرداری اراک              پیام وحدت مشهد

 

 

                           کانون هواداران ورزش اراک                                                                 کانون هواداران ورزش اراک

 

 

  

گل ها :   جواد یادگاری (۳۵)  شهرداری اراک

مسعود رسولی (۱۵) پیام وحدت مشهد

 

کانون هواداران ورزش اراک - www.kaknunfc.ir داور:    ......  کانون هواداران ورزش اراک کمک ها: ......

 

اخطار :  احمد چارلنگ . ابوذر هاتف . رضا قالیباف (شهرداری)

 

ورزشگاه :  امام خمینی اراک   تماشاگر:   حدود ۱۰۰ نفر

 

بهترین بازیکن میدان : ..........

 

 

بازیکنان شهرداری اراک

 

سعید رمضانی . علی جلیلی . جعفر حیدری .  احمد چارلنگ . سجاد خسروی . مصطفی خدابخشی . رامین محرم نژاد (۷۵ وحید گودرزی) جواد یادگاری . جعفر بیاتانی (۷۰ غلـام عیدی زاده) مهرداد بیاتانی (۵۶ ابوذر هاتف)

سرمربی: فرشاد فلـاحت زاده

 

 

بازیکنان پیام وحدت مشهد

 

مسعود سحرخیز . سجاد احمدی . امیر ارجمند . مجید قدیمی . بهزاد داودی . داود نظمی . محمد دل آرا . محمد سمیعی (۷۰ یاسر باصری) جعفر افخمی (۸۰ مرتضی دهقانی) مسعود رسولی (۳۴ مهدی حسینی) سلمان زحمتکش

سرمربی: هاشم رهباردار 

 

 

گزارش بازی

 

هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در گروه ب روز جمعه ۴-۱۱-۹۲ در شهرهای مختلف برگزار شد که تیم شهرداری اراک در خانه میزبان تیم مدعی پیام وحدت مشهد بود.

اراکی ها که در نیم فصل اول در مشهد به تیم تازه وارد پیام دو بر صفر باخته بودند قصد داشتند تا در این بازی با توجه به جذب نفرات جدید و کادر فنی تغییر کرده هم انتقام بازی رفت را بگیرند و هم اینکه به اوضاع خود در جدول سروسامان ببخشند. 

تیم شهرداری در این دیدار در دقیقه ۱۵ یک گل دریافت کرد تا همگان شکستی دیگر را برای این تیم و بردی اسان را برای پیام متصور شوند اما اراکی ها در همان نیمه اول گل خورده را جبران و بازی را به تساوی کشاندند و بعد از آن در تمام دقایق بازی صاحب توپ و میدان بودند و برتری محسوسی نسبت به تیم مشهدی داشتند. در همین مالکیت های توپی تیم شهرداری چندین موقعیت نصفه و نیمه را روی دروازه حریف خلق کرد اما راه به جایی نبرد و تنها یک گل دیگر با ارسال زیبای جواد یادگاری توسط ابوذر هاتف به ثمر رسید که آنهم به دلیل استفاده مهاجم شهرداری از دستش مردود اعلـام شد و این بازیکن از داور اخطار گرفت. در صورتیکه این بازیکن می توانست با یک ضربه سر خوب گل پیروزی شهرداری را به ثمر برساند.

جریان گلها: در دقیقه ۱۵ بازی مسعود رسولی با تیزهوشی توپ را از مدافعان اراکی ربود تا گل پیام به ثمر برسد.

اما در دقیقه ۳۵ نیمه اول جواد یادگاری بازیکن تیم شهرداری از روی یک ضربه کاشته در پشت محوطه جریمه پیام گل تساوی را به زیبایی برای شهرداری به ثمر رساند.

 

حاشیه بازی

 

چمن زمین ورزشگاه امام خمینی از کیفیت مطلوبی برخوردار بود. و این بازی در یک روز آفتابی و خوب برگزار شد.

 

به دلیل تبلیغات شهرداری اراک تعداد تماشاگران در این یکی دو هفته اخیر حدود چند نفر بیشتر شده است که برای لیگ دو خوب است. از این بازی حدود صد نفر دیدن کردند.

 

برای اولین بار بعد چند سال که از پخش زنده بازی های تیم آلومینیوم اراک و چندتا از بازی های شن سای اراک می گذشت. شبکه آفتاب استان مرکزی در یک حرکت انقلـابی آنهم بعد از رایزنی های فراوان این بازی را به صورت زنده برای علـاقه مندان به روی آنتن برد.

 

تعدادی از لیدرهای اراکی به دلیل مخالفت با مدیرعامل باشگاه در طول جریان بازی از تشویق تیم خودداری کردند.

 

تعدادی دیگر از تماشاگران حاضر در ورزشگاه در نهایت شروع به تشویق تیم شهرداری و بازیکنان کردند.

 

تعداد اندک هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند بارها و بارها گلوله های برفی به سمت زمین مسابقه پرتاب کردند و در این راه به هیچکس رحم نمی کردند از کمک داور مسابقه گرفته تا بازیکنان تیم پیام مشهد و شهرداری اراک! گویا این عده بعد از سالها در اراک یک برف درست حسابی دیدن و با این حرکات سعی در عقده گشایی و برف بازی داشتند.

 

در حین بازی تعدادی از هواداران به شدت به نحوه بازی برخی از بازیکنان جدید شهرداری و تعویض های سرمربی اعتراض داشتند و در این راه از الفاظ نامناسبی هم استفاده کردند.

 

تیم شهرداری اراک در دیدار باز هم با یک پیراهن جدید به رنگ آبی آسمانی با طرحی راه راه حضور یافت که خیلی جالب بود. اما نکته جالب تر اینکه تیم شهرداری اراک طی سه سال گذشته از لیگ یک تا این لیگ دو حدود ده رنگ و طرح لباس عوض کرده است.