فلـاحتزاده : هیچگونه سرمایهگذاری روی تیمهای پایه صورت نگرفته است
متاسفانه فوتبال اراک آینده نگری نکرده است
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک گفت: متاسفانه با وجود فعالیت چندین ساله تیمهای مختلف در اراک، هیچگونه سرمایهگذاری بر روی تیمهای پایه صورت نگرفته است.
فرشاد فلـاحتزاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: فوتبال در بین مردم و مسولـان شهر اراک اهمیت به سزایی دارد ولی در سالیان اخیر شاهد بوجود آمدن تیمهای مختلف مانند آلومینیوم، همیاری و صنایع بودهایم که فعالیت این تیمها به صورت مقطعی در دورههای زمانی مختلف بوده است.
وی به مشکلـات سخت افزاری شهرستان اراک اشاره کرد و اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلـات تیم فوتبال شهرداری اراک با توجه به بارشهای اخیر، نبود زمین مناسب برای تمرین این تیم میباشد که در چند روز گذشته به علت مناسب نبودن زمین بیشتر تمرینهای این تیم در سالن انجام شده است.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک ادامه داد: بیشتر بازیکنان تیم شهرداری بومی هستند که این مسئله خود در پیشرفت فوتبال اراک در آینده کمک خواهد کرد.
فلـاحتزاده در خصوص بازیکنان جذب شده به این تیم در نیم فصل یادآور شد: با توجه به ضعفهای تیم در پست های هافبک دفاعی، بازی ساز و مهاجم، چهار بازیکن در نیم فصل جذب شدند که برای هماهنگی با دیگر بازیکنان نیاز به زمان دارند.
وی خاطرنشان کرد: اردوی آمادگی نیم فصل در کرج و بازی تدارکاتی با تیمهای سایپا و پیکان انجام شد که در روحیه بازیکنان تیم تأثیر خوبی داشت و طی این روند خود باوری تیم برای بازیهای لیگ را تقویت کرده است.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک تصریح کرد: میلـاد خسروی یکی از آیندهدارترین بازیکنان اراکی میباشد که با پیشرفت خیرهکنندهای که در این تیم داشته است در آینده میتواند پیراهن تیم ملی را بر تن کند.
فلـاحتزاده اظهار داشت: کمک مسولـان شهرداری اراک و همچنین حمایت هواداران در نیم فصل دوم کمک به سزایی در پیشرفت این تیم در نیم فصل دوم خواهد داشت.
منبع: خبرگزاری فارس